Subota, 18.09.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Pokrenuta peticija za izmenu trase prve linije beogradskog metroa

(Фото Бета)

Udruženje građana „Po meri metro” saopštilo je danas da je pokrenulo onlajn peticiju za izmenu trase prve linije budućeg beogradskog metroa, kako bi se omogućilo da prolazi ispod železničke stanice „Prokop”, Kliničkog centra Srbije, i da dobije krak ka naseljima Cerak, Vidikovac, Labudovo brdo i Petlovo brdo.

Zahtev za izgradnju kraka od stanice Žarkovo u Trgovačkoj ulici ka Petlovom brdu, kako su istakli iz tog udruženja, „zasniva se na svim prethodnim planovima metroa od 1976. godine, na osnovu kojih su pomenuta naselja i razvijana”.

Kako su ocenili, time 70.000 stanovnika pomenutih naselja dobija metro prevoz koji je decenijama bio planiran, a trenutnim planom je izostavljen, prenela je Beta.

„Zahtev da prva linija metroa prolazi preko železničke stanice Beograd Centar (poznate kao 'Prokop') i Kliničkog centra Srbije, zasnovan je na zvanično predloženoj varijanti prve linije metroa u okviru Plana generalne regulacije šinskih sistema u Beogradu od strane samih gradskih planera”, istakli su iz tog udruženja građana.

Prema njihovim rečima, time se dobija veza gradske, prigradske i regionalne železnice sa metroom, kao i opsluživanje najvećeg bolničkog centra u Srbiji.

Komentari6
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

djavo
Bavimo se odabirom kakav ce biti oblik voza i to dajemo na glasanj a linija nije bitno ,bitna ja forma a ne sustina...
Dusan T
Gde da potpisem?
Hvot
Odlično je da postoji diskusija o linijama - ucrtane linije nemaju pravu logiku metro mreže. Ali to važi i za alternativne predloge iz teksta. Smisao metroa nije da oponaša trase autobusa ispod zemlje, već da autonomno iskoristi najcjelovitije topografiju grada. U tom smislu Cerak, Vidikovac itd treba da budu povezani metroom preko Banjice, Konjanika i Vračara.
moje misljenje
cerak i vidikovac treba da budu povezani direktno.mante vracar...
JOLE NOKOLIC-TAMNAVAC
Kazu planovi 1976,koliko je tada Beograd imao stanovnika ?oko 800.000-,zavrsen autoput do aerodroma,zapocet nesretni prokop i metro do vuka,Branko Pesic dobio treci infrakt jer ga je vodja bogumila sa pepcem optuzio za imperijalisticke namere i sve je obustavljeno .Gledajuci planovi prvog metroa su realni,ali danas je 21 vek,potreba je drugacija i linija od Obrenovca preko makisa do visnjicke banje gde treba da bude Karicevo naselje a ne u Makisu je jednostavno potreba velikog grada.Bice i ono.
Бојана
Peticija je opravdana. Prva linija treba da udovolji najvažnijim potrebama većine građana, a bolnica i stanica Prokop to jesu. Oni koji će živeti u Beogradu na vodi , metro sigurno koristiti neće.Oni i ne znaju šta je gradski prevoz.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.