ponedeljak, 10.05.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
utorak, 23.02.2021. u 15:07

Ukupan prihod od projekcija kineskih novogodišnjih filmova ruši svetske rekorde

Публика купује карте за биоскоп на самоуслужним аутоматима у Ванфуђинг улици у Пекингу, 17. фебруара (Извор: Гуангминг фото)

Prema podacima od 11. 2. 2021. godine, u noći uoči Nove godine pa do šestog dana prvog lunarnog meseca, ukupna zarada od prodaje ulaznica za bioskope u Kini dostigla je 7.822 milijarde juana. Nakon prihoda od 5.905 milijardi juana u 2019. godini, blagajna kineskih bioskopa je još jednom oborila nacionalni rekord i to za vreme Prolećnog festivala ove godine, s povećanjem prihoda od 32,47 posto, obarajući u isto vreme svetske rekorde jednodnevnih te vikend prodaja bioskopskih ulaznica.Epidemija virusa korona u 2020. godini uticala je na kineski film, te su gledaoci sa žaljenjem prihvatili novonastalu situaciju, naročito odsustvo štandova za vreme Prolećnog festivala. Ovogodišnji Prolećni festival je već u prvih nekoliko dana premašio sva očekivanja. Prema podacima Beacon Professional Edition, 12. februara ukupna zarada od prodaje bioskopskih ulaznica premašila je 1.7 milijardi juana, nadmašivši istorijski rekord od 1.48 milijardi juana za isti period u 2019. godini. Takođe je oboren i svetski rekord jednodnevne prodaje bioskopskih ulaznica.

Ove godine, za vreme Prolećnog festivala, publika je imala priliku da uživa u sedam novih filmova iz kategorija drame, fantazije, komedije, animacije, te ljubavnih filmova kao što su „Kako si Li Huanjing”, koji prikazuje porodične odnose majke i ćerke, napeta drama  komedija „Detektiv iz kineske četvrti 3”, animirani film „Hrabri medvedi”, „Novi Bogovi: Povratak Nedža”, fantazije „Atentat na romanopisca” i „Gospodar Jinjang” te film „Gužva” koji je zasnovan na japanskom filmu u kojem ubica i glumac razmenjuju identitete.  Ukupni ostvareni prihodi od prodaje ulaznica:

– „Kako si Li Huanjing” – 2.722 milijarde juana

– „Detektiv iz kineske četvrti 3” – 3.562 milijarde juana

– „Atentat na romanopisca” – 529 miliona juana

   – „ Hrabri medvedi” – 405 miliona juana

   – „Novi Bogovi: Povratak Nedža” – 239 miliona juana

   – „Gospodar Jinjang” – 211 miliona juana

   – „Gužva” – 151 milion juana

Gledaoci u redu u bioskopu u Šangaju, 12. februara (Izvor: Guangming foto)

Sudeći po izveštajima sa blagajni, kinesko tržište se potpuno oporavilo i vratilo na poziciju pre izbijanja epidemije. Jedan od razloga je to što je većina stanovništva slavila Novu godinu u svojim lokalnim zajednicama te se mnogo ljudi odlučilo za gledanje filmova u vreme praznične atmosfere. Još jedna novina je usvajanje tradicije gledanja novogodišnjih izdanja filmova u vreme Prolećnog festivala već nekoliko uzastopnih godina sa izuzetkom 2020. godine.

Zbog mera prevencije i kontrole epidemije, bioskopi rade uz veoma stroge mere zaštite pa nije lako naći ulaznice za vreme Prolećnog festivala. Većina televizijskih i filmskih radnika moraju da izaberu najranije ili najkasnije termine kako bi pogledali filmove za koje su zainteresovani. Iako je vremenski interval između projekcija popularnih filmova kao što su „Detektiv iz kineske četvrti 3” i „Kako si Li Huanjing” samo 30 minuta, još uvek je teško izaći u susret svim zainteresovanim ljubiteljima bioskopske projekcije filma. Zbog ukupne situacije i smanjenog broja projekcija, termini u ranim jutarnjim satima su bili posećeniji nego ranijih godina.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja