петак, 14.05.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа
четвртак, 15.04.2021. у 16:05

Струјни удар на кућни буџет

(Фото Д. Јевремовић)

Био сам непријатно изненађен када сам у обједињеном рачуну „Инфостана” за март прочитао да за заједничку електричну енергију морам да платим десетоструко већу суму од оне коју сам до сада плаћао. Да није реч о грешци која се случајно поткрала у мом рачуну уверио сам се када сам сазнао да су и остали власници станова у згради у којој живим добили енормно увећане рачуне.

Управник наше зграде обратио се надлежној ЕДБ за Врачар, у Улици Војводе Драгомира, са захтевом да нам дају податке и објашњење о чему је реч.

Одговор гласи да два струјомера нису очитавана дуже од годину дана, а да на преосталима није било веће потрошње у односу на претходне обрачунске периоде. Изостало је објашњење зашто два од шест струјомера нису очитавана.

Ко ће сносити материјалну и кривичну одговорност за слање нетачних података о утрошеној заједничкој електричној енергији „Инфостану”, који су прослеђени потрошачима?

Занимљиво је да се ово „исправљање грешке” догађа баш у време поскупљења електричне енергије. То значи да ћемо у наредном периоду морати да плаћамо „старе дугове” по новим, вишим ценама.

Др Мирослав Тодоровић,
Београд

Коментари2
20044
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Sasa Trajkovic
Чудно али изгледа да нико није осетљив на систематско поткрадање грађана и то од монополиста ... Чудно али изгледа да нико није ни погледао свој рачун за струју али то је само врх леденог брега "непада снег да прекрије брег ..."
Миле
Ја имам супротан пример. Добио сам мартовски рачун увећан за пет пута од уобичајеног. Писало је да сам потрошио преко 2000 киловат сати иако већ годинама не прелазим ни 350. Проверио сам стање на бројилу и утврдио да је стање погрешно очитано. Јавио сам им одмах преко кол центра а већ сутрадан позвао ме је човек из ЕПС-а извинио се и рекао да ћу за дан-два добити нови рачун. Тако је и било. Грешке се дешавају. У мом случају погрешно је очитана прва цифра.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

logo

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља