уторак, 11.05.2021. ✝ Верски календар € Курсна листа
понедељак, 10.02.2020. у 12:01

Немачки „Дајмлер” отпушта више од 15.000 радника

(Фото Пиксабеј)

Немачки произвођач луксузних аутомобила „Дајмлер”, према најновијим најавама, планира да отпусти више од 15 хиљада радника, објавио је то локални дневни лист Ханделсблат. То је део мера штедње којима „Дајмлер” до 2022. године планира да  уштеди око 1,4 милијарде евра.

Наиме, ово није први пут да је овај аутомобилски див у јавност изишао с оваквом информацијом.

Како наводи Yahoo Finance, у децембру прошле године најавио је како ће због нужних уштеда доћи до смањења броја  радника у администрацији и управи. Месец дана касније, из компаније су се огласили с новим планом. Тада су објавили како ће без посла да остане готово 10 хиљада радника широм света док ће улагања бити ограничена на дужи рок и драстично смањена како би се ублажио негативан утицај построжених прописа о емисији штетних гасова.

Извршни директор Ола Каленијус, том приликом је истакао како с новом јасном стратегијом компанију желе да припреме за темељне промене.

„Терет трошкова које доноси остваривање зацртаног новиа штетних издувних гасова захтева опсежне мере како би се побољшала ефикасност у свим деловима наше компаније. Надаље, укључује и рационализацију наших процеса и структура“, рекао је Каленијус.

Ипак, чини се како ни те мере нису биле довољне па тако по трећи пут мењају план и најављују додатних пет хиљада отказа.

Иначе, до наглих промена у овом немачком диву, који је уједно и власник луксузног Мерцедес – Бенза, који запошљава око 300.000 људи у чак 17 земаља, дошло је због каскања за конкуренцијом, поготово у сегменту производње електричних аутомобила, али и спорог прилагођавања на нове трендове.

Коментари6
d8a42
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Nikola
Није Мерцедес једини ... Многе немачке компаније су се одлучиле да скрате радну недељу због уштеде и смањења обима пословања. То тренутно функционише, јер је разлика у платама финасирана од стране државе. Питање је колико дуго се такав тренд може одржати и када ће морати да пређу на драстичније мере као Мерцедес.
феликс1956
@Mustafa Aga. Јел' под изразом "Mercedesdjije" подразумевате и власнике и управљачки борд директора "Дајмлера"? Или само раднике у погонима и ситне чиновничиће? Не, они на врху приче, никако нису у кризи. Они ће, из било какве кризе у компанији, испливати и биће још богатији. Дотираће их немачка држава, јер би, евентуална пропаст концерна "Дајмлер" био гадан шамар за Немачку.
Dejan
Zaigrala mečka i pred njihovu kuću...
јоој
електрификација превоза је почела да узима данак
Ivan Ivanovic
Saljite radnike kuci, samo nemoj ni slucajno da vam se smanji bogatstvo! Cuj ovo, ustedece 1,4 milijarde evra! Pa da li cete imati dovoljno da prezivite sa tom crkavicom? Ako necete, mogu otpusteni radnici da vam doniraju neki novac koji su skupili od svojih plata. Svet ovaj odlazi do vraga!

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

logo

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља