ponedeljak, 18.01.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
četvrtak, 26.11.2020. u 12:37

Projekat metroa neće koštati manje od 4,4 milijarde evra

(Фото Пиксабеј)

Cena metroa u Beogradu neće biti niža od 4,4 milijarde evra, kaže predsednik Aleksandar Vučić, uz opasku da konačna cena još nije definisana, jer projekat nije završen.

„Siguran sam da cena projekta neće biti niža od 4,4 milijade”, rekao je Vučić na konferenciji za novinare nakon potpisivanja Sporazuma vlada Srbije i Francuske o saradnji u oblasti sprovođenja prioritetnih projekata u našoj zemlji, upitan koliko će okvirno koštati projekat metroa.

On je naveo da je to ogroman novac i ogromno ulaganje, ali da će drastično uticati na povećanje BDP u narednim godinama, posebno u 2022. i 2023. godini, u kojoj Srbija želi da, kako je rekao, nastavi sa uspesima u poređenju sa svima drugima.

Vučić kaže da se vodi konzervativna ekonomska politika i da Srbija neće dozvoliti da javni dug pređe 60 odsto BDP bez ozbira na sva ulaganja i mere.

„Hoćemo da sačuvamo sigurnost zemlje i naših potomaka. Naša politika je da razmišljamo o deci i ne ostavimo prevelike dugove”, kazao je Vučić.

On je naveo da očekuje da se završi posao u vezi sa prodajom Komercijalne banke i dodao da će biti vraćen deo dugova, prenosi Tanjug.

Kazao je i da će se ulagati, navodeći kao primer da je Francuska u ovoj godini uložila 500 milijardi evra više od planiranog, a da je Srbija uložila šest milijardi, što govori o razlici dve ekonomije, ali i o tome da je Srbija, proporcionalno svojoj ekonomskoj snazi, ulagala mnogo.

Komеntari16
d23fa
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Da/to ne bude-prekomplikovano
A hoće li kasnije za svaku "gredicu" ili elektro uređaj morati da dođu stručnjaci iz Francuske jer hoće ili neće biti ugovoren i transfer tehnologije ? Promene se prilike u Evropi, Francuska " okrene ćurak"pa ti BGD gledaj od koga i kako onda kupuješ sve te "granate" za zamenu. Francuzi su veoma poznati po svojim originalnim i nekompatibilnim patentima kojima pasionarano teže.Svi znaju za "kišobran" ručku od menjača "Renoa 4 " koji nije imao analognu u svetu.
dusan1
Dodvoravanje biračkim nema kraja ! Beogradu metro a trećina Srbije nema ni Železničku stanicu ili i ako je ima ne prolaze NIKAKVI vozovi . U Srbiji ima naselja i bez struje i TV signala a da ne pominjemo puta, vodovoda, kanalizacije ,sakupljanja smeća i slično. Debeogradizacija Srbije mora da bude prioritet ! Omogućiti svakom biraču isti životni standard na bilo kom mestu u državi je borba protiv diskriminacije a ne samo LGBT prava.
Nesa
Ne znam ko ce da koristi taj metro....ja u kom god pravcu krenem peske , stignem za pola sata , sat.Pesaka. Kakav bre Metro, za koga? Za 4,4 milijarde evra po kamati od 3% , pa samo na kamatu ce da nam ode godisnje 150 miliona evra, to je kao 3 GSP-a! Koji ludak hoce da zaduzi Srbiju sa skoro 10% BDP-a, koliko ce ovaj suludi projekat da nam otkine. Pa mi jos placamo dugove iz 70-ih bre. Pa za Restituciju sada treba da se odvojimo 2 milijarde...odakle , bre?? Ovo Korona kosta preko 5 milijardi!
Petar
4,4 milijarde za izgradnju i ko zna koliko za održavanje. Beograd jedva održava GSP ovakav kakav je sada. Ko se malo zainteresuje i pročita šta ljudi od struke iz drugih delova sveta imaju da kažu metro nije dobro rešenje za grad veličine Beograda. Kada bi se svi Srbi spakovali u Beograd onda bi možda i vredelo razgovarati o metrou.
Nesa
Metro je preskup za Srbiju, posto ce to chela Srbija da place. Pet milijardi evra....tehnologija se menja i imacemo elektricne autobuse koji ce sami da prevoze , bez vozaca. Imacemo automobile , elektricne bez vozaca koje ce moci svi da koriste jer ce saobracaj da se smanji. 90% automobila je ustvari danas na parkingu jer nije dobra iskoriscenost ako svako mora da ima svoj auto.....zamislite ako u svakom trenutku mozete da narucite voznju telefonom? I da ne postoje parkirana vozila...buducnost.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja