utorak, 01.12.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
četvrtak, 22.10.2020. u 22:17 Biljana Lijeskić

Koncert „Dvanaest godišnjih doba” u Kombank dvorani

Хачатур Аламзјан са женским оркестром „Алмазјан симфони” (Фото: Цебеф)

Koncert pod nazivom „Dvanaest godišnjih doba” održaće violinista Hačatur Alamzjan sa ženskim orkestrom „Almazjan simfoni” 25. oktobra u 20 časova u Kombank dvorani u Beogradu. Reč je o novom muzičkom projektu koji će nam pored već slavnih raskošnih ostvarenja Antonija Vivaldija i Astora Pjacole, premijerno predstaviti „Nova godišnja doba” savremenog jermenskog kompozitora Vače Šarafjana.

Program koncerta „Dvanaest godišnjih doba”, u režiji Marka Manojlovića će na poseban način obojiti umetnice: glumica Sloboda Mićalović, zatim zvezda svetskih operskih scena, sopran Svetlana Aksenova, solistkinja baleta Narodnog pozorišta u Beogradu, balerina Tatjana Tatić, a peščanu animaciju izvodiće pobednica takmičenja „Ukrajina ima talenat” Ksenija Simonova. Svaka od njih nastupiće u jednom od godišnjih doba Šarafjana i tako odslikati savremeni kompozitorski izraz ovog muzičara. Prolećna pesma, Letnji ples, Jesenja arija i Zimski mesec, svaki je stav s posebnom namenom, odnosno interpretativnim saradnikom kao svojevrsnim solistom ‒ pevačem, plesačem, crtačem i naratorom.

Učesnici: Hačatur Almazjan, Sloboda Mićalović, Tatjana Tatić, Svetlana Aksenova i Ksenija Simonova

Jermenski violinista i producent Hačatur Almazjan je umetnički direktor, vođa i solista popularnog i svestranog ženskog ansambla „Almazjan simfoni”, sastavljenog od veoma talentovanih muzičara, koji je osnovao zajedno sa srpskom violončelistkinjom Tamarom Savić 2007. Oni su deo „Soni mjuzik entertejmenta” od 2013. godine i svoj prvi album su objavili u saradnji sa Francuskom nacionalnom televizijom. Na početku svog delovanja otvorili su prvo izdanje festivala „Kustendorf” na Mokroj Gori. Posle niza uspešnih nastupa sledili su pozivi za gostovanja u sedištu Uneska u Parizu, Moskvi, za otvaranje i zatvaranje Filmskog festivala u Briselu, kao i na festivalima „Skopsko leto”, „Sea Dance” i „Ohridsko leto”.

Vrhunac njihovog puta ka trijumfu je njihovo trostruko gostovanje na „Egzitu” 2008, 2015. i 2018. Doživljavani kao uzbudljiv, zabavan i izuzetan ansambl, nastupali su u različitim krajevima sveta u gradovima kao što su Dubai, Hong Kong, Singapur, Atina, Amsterdam, Jerevan, Antverpen itd. Almazjan je u saradnji sa međunarodnom baletskom zvezdom Sergejom Polunjinom bio specijalni gost otvaranja „Egzita” 2018. godine. Snimili su sve numere za poslednji film Emira Kusturice „Na mlečnom putu”, koje je komponovao Stribor Kusturica.

Rođen u umetničkoj porodici, Hačatur Almazjan je studirao u Jerevanu i Moskvi. Studije je nastavio u Briselu kod Igora Ojstraha, Njujorku kod Miše Kejlina i Parizu kod Eduarda Vulfsona. Pobednik je Muzičkog takmičenja Belgijskog radija i televizije. Na prošlogodišnjem izdanju „Kustendorfa” premijerno je svetu predstavio novo delo Đovanija Solime „Tarantula kadenca” za violinu, violončelo i orkestar zajedno sa svojim rođakom Narekom Hahnazarjanom. Almazjan naizmenično svira na dve sjajne violine: Đuzepe Galjano iz 1774. godine iz kolekcije Are Simonjana i Gand & Bernardel iz 1886. u vlasništvu porodice Garnije.

Komentari1
47443
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Smilja
Nazalost, preporuke struke nisu ispostovane, nee postoji razmak 1,4m izmedu gledalaca. Beogradska filharmonija je ispostovala,i meni temperaturu na ulazu svakom posetiocu, tako da smo relaksirani, I ostala pozorista ne primenjuju preporuku struke, svako drugo sediste prazno, sto nije dovoljna socijalna distanca

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja