utorak, 24.11.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
subota, 20.06.2020. u 17:37

„BMV” otpušta 6.000 ljudi, otkazuje saradnju s Mercedes-Bencom

(Фото Википедија)

Nemački automobilski gigant „BMV” otpustiće ove godine zbog efekata pandemije korona virusa 6.000 od ukupno 120.000 zaposlenih, a obustaviće i saradnju sa Mercedes-Bencom na razvoju samovozećih vozila.

U zajedničkoj izjavi dva proizvođača automobila ističe se da, s obzirom na troškove uspostavljanja zajedničke tehnološke platforme i opštih ekonomskih okolnosti, nije pravo vreme za takva ulaganja.

„Potrebne su nam dodatne mere kako bi „BMV” group postala otpornija na spoljne uticaje i fluktuacije na tržištu, saopšteno je iz „BMV”.

 „BMV” se, kao i većina rivala, suočava s posledicama pandemije koja je ozbiljno umanjila prodaju automobila, prenosi Tanjug.

U prvom kvartalu ove godine bavarski gigant je prodao 477.000 vozila, što je 21 odsto manje nego u istom periodu prošle godine. Kompanija je morala da zatvori nekoliko fabrika na nekoliko nedelja zbog primene mera za sprečavanje širenja infekcije.

Prošlog meseca „BMV” je saopštio da je smanjio planirane investicije za ovu godinu sa skoro šest milijardi evra na manje od četiri.

Komentari7
e59a5
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

zeljko
Niste napisali da su to ljudi uglavnom pred penzijom dok ce pojedici biti prekvalifikovani za druga radna mesta.
realista
Svejedno je BMW jedno preskupo kvarljivo smeće. Vidio sam ih bezbroj na autoputevima sa podignutim haubama.
Jovan P.
Kupio moj poznanik, inače odličan automehaničar polovan ali naizgled očuvan BMW. Kad ono, ulje curi na sve strane, motor se često kvari . Rasturio on ljutu mašinu, sve bilo u nekim limenkama. Posle remonta ista stvar. Pisao posle neke žalbe i direktno fabrici i očekivao neku pomoć ali ga nisu udostojili ni odgovora.Ja mu izneo moje mišljenje, mašina brzo trči, brzo se vrti ali se i brzo kvari.
Божидар
Ја имам ту исту врсту запажања, да волим да подхраним у меморији марке аутомобила са подигнутим хаубама дуж аутопутева. Волим и да кад прођем поред гаража за поправке бацим поглед које марке аутомобила доминирају. То што рекосте је апсолутно тачно!
samir
Dosta je bilo sa starim modelima zarade od oto i dizel motora. Nemože se kapital sticati zastarelim tehnologijama. Vreme je za Vodonične motore i vozila sa ekološkim pristupom.To je šansa Srbije. Laka i dostavna vozila nezavisna od zapada i istoka jer ko prvi krene ka gorivu budućnosti imaće tržiste i profit. Sada su svi na istoj poziciji u predstojećoj trci.
Demos Cratein
Мало ли је 477000 возила? Продаја не може увек расте. Пад продаје у једном кварталу или једној години не може бити разлог за отпуштање радника.
Petar
1% onih na vrhu ne žele da se odreknu svoje zarade. Deoničari žele svoje dividende, direktori svoje plate i bonuse...

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja