četvrtak, 16.07.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
subota, 30.05.2020. u 10:37

Gradićemo i brzu prugu do Niša, podižemo jug

(Фото Танјуг)

STARA PAZOVA – Predsednik Aleksandar Vučić izjavio je danas da će se graditi i brza pruga od Beograda do Niša, kako bi se dodatno podigao jug Srbije.

Vučić je, tokom razgovora sa predstavnicima kineskog izvođača radova na izgradnji dela brze pruge Beograd-Budimpešta, od Beograda do Stare Pazove, rekao da je zadovoljan dinamikom radova, prenosi Tanjug.

Bilo bi veoma važno, ističe, da se pored još jedne deonice na pravcu ka Budimpešti, od Novog Sada do Subotice, izgradi i brza pruga od Beograda do Niša, koja bi bila za brzinu do 200 kilometara na sat, a zatim i od Niša do Preševa, za brzinu od 160 kilometara na sat.

Predsednik je dodao da se već razgovara na tu temu sa kineskim kompanijama i ruskim železnicama koje grade deo brze pruge od Stare Pazove do Novog Sada.

„Onda bismo imali celu liniju brze pruge od Subotice do Novog Sada, Beograda i Niša”, dodao je Vučić.

Vučić je kazao da je primetio po prijavama za podelu građanima po 100 evra da u samo šest okruga, uglavnom na severu zemlje, živi 50 odsto stanovništva i da je zato važno da se podiže jug Srbije.

 

Pruga Beograd – Stara Pazova u saobraćaju do kraja marta

 

Pruga od Beograda do Stare Pazove biće puštena u saobraćaj do kraja marta naredne godine, najavljuje predsednik Aleksandar Vučić.

On je obišao radove na toj pruzi i rekao da će biti završeni do kraja godine i da će onda biti pušten probni saobraćaj, kako bi pruga do 31. marta bila u saobraćaju.

Takođe, kaže da će radovi koje izvode Rusi od Stare Pazova do Novog Sada biti gotovi u avgustu 2021. godine i da će ta pruga biti puštena u saobraćaj u septembru 2021. i da će se tada ići vozom za pola sata od Beograda do Novog Sada.

„Onda ćemo žuriti da završimo poslednju deonicu kroz Srbiju od Novog Sada do Subotice, što bi moglo da bude završeno 2024. godine. Mađari će svoju deonicu završiti do kraja 2024. godine ili do početka 2025. godine”, kazao je Vučić.

Istakao je da će do marta 2025. godine moći da se putuje vozom od Beograda do Budimpešte za dva sata i 40 minuta, a zatim odatle do Beča za još sat i 40 minuta.

„To je važno je za naše odnose, a povećavaće se i životni standard građana i protok robe”, istakao je Vučić.

Napomenuo je da se u Srbiji, pored pruge, grade trenutno i četiri autoputa.

Komentari22
f267a
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

New deal
Лако је Американцима па покрену њу дил када им ниједна фабрика није поклоњена, изгорела, срушена нити је продала све машине. Банкротирали су због похлепне игре на Берзи. И чистач ципела је испред Рокфелерове банке саветовао директора које акције да купи. А ми смо као она жаба... Продато 22.000 фабрика, комбината... и одмах закатанчено. Па је сада ИПМ, који је радио за целу Југославију, срушио да би се изградио неки мол; Да би шетали? Путеви, пруге? Шта ће и ко ће ићи њима? А привреда у ауту.
Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
До Старе Пазове до краја марта 2021? То му дође као београдска приградска линија. А кад ће до Будимпеште?
Stevo
A da se ozbiljnije pozabavimo kanalizacijom, napustenim selima, smecem, materijalnim, socijanim i duhovnim smecem... a posle brze pruge, autoputeve, povezivanje istoka i zapada.... Malo, nekim redom. Sta ce mi Zepter sudje ako ni brasna nemam.
др Милан Лекић
Ауто-пут Београд - Вишеград - Гацко - Требиње - Дубровник (Требиње - Мостар) - Бар), и брза пруга Нови Сад - Београд - Бар су капитални инфраструктурни пројекти српског народа. Оријентација на правац Ниш - Приштина - Призрен - Драч је германски, великоалбански и НАТО приоритет. То би председник Србије морао знати. Враћање у српску Далмацију (624-1939), а не мигрантска трансверзала и излаз на албанску и црноморску обалу, мора, поново, постати - фиксни принцип српске спољне политике.
Zoran P.
Zaboravili ste povratak u Srpske Karpate.
Jovan Nikolic
Hoce te pruge i futuristicka obecanja dizanja Juga i Severa, Istoka i Zapada, obicno tako negde pred izbore.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja