sreda, 27.05.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 23:23

Moguća naplata putarine na Ibarskoj magistrali

ponedeljak, 18.05.2020. u 15:40
(Фото А. Васиљевић)

Direktor „Puteva Srbije” Zoran Drobnjak izjavio je da se traži način da se rastereti saobraćaj teških kamiona Ibarskom magistralom, te da postoje ideje da se možda uvede plaćanje putarine na magistralnim putevima.

Ibarskom magistralom, kaže, saobraća dosta teških vozila, umesto da, radi bezbednije vožnje, idu auto-putem.

Drobnjak ističe da, uprkos saobraćaju na auto-putu „Miloš Veliki”, na Ibarskoj magistrali ima vozila, te da ova deonica nije u velikoj meri rasterećena, a da je bila i da će ostati opasna, šprenosi Tanjug.


Komentari20
299d7
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

NekiDeki
Stvar je čisto praktična. Od petlje kod Orlovače do Ljiga otprilike se isto stiže magistralom i auto-putem, samo što je auto-putem duže nekih 25 km. Dakle, treba da potroši više goriva, da plati putarinu a da pritom ne stigne brže. Zašto bi to bilo ko radio ako ne mora?
Nebojša Berak
Pa sts vam rsdi policija koja ne primenjuje zakon koji je jasan kao i saobracajni znaci. Kakva crna putatina, nego kao u Mađarskoj stroga kontrola i kaznr po 1000 i 2000 evra za firmu pa cete videti rastercenje. Zabrana kretanja vozilima sa vise od 5 tona nosivosti i tacka. Ko hoce moze ali onda mora da ima precizno odrediste i plati taksu kao kada se ulazi u centar grada sleperom sto je inace zabranjrno ali uz posebnr dozvole moze.
Сеновић
Знате онај клип: коме дузме прасе, кад га сам буде направио нека га носи. Ово је просто неизводљиво јел је уз магистралу велики број села која је користе на пар километара. Једино нека вињета и контрола полиције. Рачунао сам, аутопут се исплати обзиром да је пут краћи.
Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
У Шпанији је, на појединим деоницама, где постоји могућност "сељења" саобраћаја на магистралне путеве, путарина за возила преко 3, 5 тоне потпуно укинута (Сарагоса, на пример), док је, код Памплоне на пример, путарина за теретна возила НИЖА него за путничка. Говорим о путаринама на аутопутевима, наравно. Све се ради, да се подстакне превоз аутопутевима.
dusan1
Ekonomija se studira na fakultetima i Srbija ima stručnjaka u toj oblasti. Konkretno treba napraviti račun da se prilikom registracije kamiona naplaćuje više za 'održavanje puteva' a da se smanji ili ukine putarina na autoputevima za teretna vozila i da se uvede nekakav paušal (dozvola za tranzit) ili vinjeta za strance. Negde je to ELEGANTNO ali NEPRAVEDNO rešeno tako da je kroz naseljena mesta zabranjeno kretanje vozilima preko 7,5 t .

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja