ponedeljak, 01.06.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
sreda, 11.03.2020. u 10:16
POTROŠAČ PITA

Kada imam pravo na vraćanje novca

(Фото Пиксабеј)

Reklamirao sam jedan proizvod i reklamacija je prihvaćena, trgovac mi je savetovao da svratim u prodavnicu. U odgovoru nije precizirano da li ću dobiti novi proizvod ili mogu da zahtevam vraćanje novca. Koja su moja prava u ovom slučaju i da li imam pravo da tražim novac?

ODGOVOR:

Ukoliko nije prošlo šest meseci od datuma kupovine, potrošač ima pravo da prilikom ulaganja reklamacije zahteva da se nesaobraznost otkloni popravkom, zamenom, umanjenjem cene ili raskidom ugovora, to jest povraćajem novca.

Takođe, potrošač ima pravo da zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom za drugi proizvod, umanjenjem cene ili raskidom ugovora zbog istog ili drugog nedostatka koji se posle prve popravke pojavi, a ponovna popravka je moguća samo uz izričitu saglasnost potrošača. Ne možete raskinuti ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.

 

Komentari1
7f44f
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Dragan
A koja je procedura kad se nakon reklamacije i primljene potvrde o prijemu robe na reklamaciju (a nakon svega 2 meseca od kupovine) reklamacija odbije uz napomenu da je uređaj ispravan (iako nije) i da ako postoji potreba za popravkom, prodavac nudi popravku pod komercijalnim uslovima, jer je na proizvodu uočeno fizičko oštećenje (koje NIJE postojalo u trenutku predaje robe na reklamaciju, za šta postoji i pismeni dokaz)? Prodavac svejedno tera po svome i insistira da nije odgovoran!

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja