sreda, 29.01.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 19:13
BELEŠKA

Autobus zalutao u magli

Autor: Dejan Aleksićutorak, 10.12.2019. u 10:01
(Фото Бета/Д. Гојић)

Nedelja, 21.15 časova.

Na stanici kod „Sava centra” jedan za drugim stižu autobusi iz Srema, Mačve, Republike Srpske... Većina putnika, koji su se posle vikend odmora vraćali u prestonicu uoči početka nove radne sedmice, žurno je sa sve torbama pretrčavala iz međugradskih u gradske autobuse. Očas posla se napunila i „sedamdeset četvorka” koja je iz pravca „Arene” naišla gotovo prazna. Putnici u njoj, svako u svom filmu, ubijali su vreme. Neko je slušao muziku sa slušalicama u ušima, neko krstario internetom na telefonu, pojedini su osmatrali putne torbe da ne padnu dok autobus prelazi „Gazelu”.

Posle mosta, vozač autobusa se propisno zaustavio. Automat je izgovorio „Višegradska” i deo putnika je napustio vozilo na toj stanici. Ali, ubrzo je nastalo neobično komešanje.

Jer, stanica na kojoj se šofer „sedamdeset četvorke” zaustavio i na kojoj su neki putnici i izašli nije bila „Višegradska” niti je ulica u kojoj je autobus stao bila Kneza Miloša.

Putnici, kao i vozač, ubrzo su uvideli da je „sedamdeset četvorka” koja spaja Bežanijsku kosu i Mirijevo 3 skrenula sa trase. Umesto da se kod Mostarske petlje odmah isključi ka Kneza Miloša, vozač autobusa je u večeri prekrivenoj maglom, isključenje prevideo i počeo da kruži pogrešnim putem oko petlje.

„Au, šta ću sada?”, poluglasno, više sebi u bradu zapitao se zbunjeni šofer.

„Ne brinite, sad ćemo ponovo da se uključimo kako treba, samo polako”, ubrzo je vozaču u pomoć priskočio momak koji je stajao tik uz šofersku kabinu.

„Ako se ne varam, da biste se vratili ka Kneza Miloša treba da pratite samo isključenja i skretanja desno”, nastavio je mladić da objašnjava.

„E, hvala puno. Ne znam kako mi se ovo desilo”, iskreno je uzvratio vozač.

„Desno, sad opet valjda desno. Jeste, e sad bi konačno trebalo da se pojavi isključenje za Kneza Miloša”, motrio je na znakove i isključenja mladić koji je priskočio u pomoć.

U toku instrukcija svi su ubrzo shvatili zbog čega se dogodio ovaj previd. Jedan razlog jeste bila magla. Drugi, kako se moglo čuti od šofera, jeste to što je on nedavno preuzeo tu liniju, a osim toga tek odnedavno vozi po Beogradu.

Vozačeva iskrenost se na kraju isplatila. Niko mu nije zamerio što je skrenuo sa trase i što je izgubio pravu putanju. Uostalom, sve je trajalo kratko.

„E, jeste, sada se uključujete u Kneza Miloša”, radosno je najavio mladić koji se neplanirano našao u ulozi pomoćnika.

„Višegradska”, ponovo se začula najava sa automata. Ovog puta bila je ispravna.

„Hvala puno”, pozdravio je vozač svog konsultanta koji je napuštao autobus.

„Nema na čemu, dešava se”, uzvratio je uz osmeh mladić pre nego što je izašao iz vozila.

Dobar deo putnika, koji su sve vreme, dok se ovo dešavalo, gledali u telefone, nije ni shvatio da je autobus skrenuo sa trase. Propust vozača, na sve to, na kraju je bio i prilično koristan. Od Kneza Miloša do Vukovog spomenika „sedamdeset četvorka” je uletela u zeleni talas pa je brže nego inače prešla saobraćajno opterećenu deonicu.


Komentari1
504d2
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Na mladima svijet ostaje!
Ovo je dokaz da se možemo osloniti na omladinu! Ali mi je čudno da autobusi nisu opremljeni kartama, tj. navigacijama, po kojima voze. Ne može jedan vozač poznavati sve linije.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja