sreda, 30.09.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
četvrtak, 28.11.2019. u 20:00 Dejan Aleksić
DVA MESECA UOČI ZACRTANOG ROKA

U Karađorđevoj tek desetak majstora, a posla dosta

Na neparnoj strani ulice i dalje bez trotoara, a na keju gomile zemlje i građevinskog materijala umesto sređivanja staza i zelenih površina. – Na gradilištu malo radnika, a sve treba da bude završeno do kraja januara
(Фотографије Д. Алексић)

U Karađorđevu ulicu, od Brankovog mosta do Pariske, još pre godinu dana doselili su se majstori sa zadatkom da rekonstruišu ovaj deo saobraćajnice i Savski kej do Beton hale. Posle 12 meseci radova završeni su kolovoz i veći deo trotoara na parnoj strani ulice, ali nisu sređeni pešački deo na neparnoj strani, kej i prostor ispod stuba mosta. Rok nije problem jer radnici konzorcijuma okupljenog oko „Energoprojekta” trebalo bi do kraja januara da završe posao. Znatno veći problem je slika sa ovog terena jer u Karađorđevoj trenutno gotovo da nema radnika. Jedine dve manje grupice majstora, ukupno njih desetak, juče su mogle da se uoče na neparnoj strani saobraćajnice – na prostoru kod buduće kuće „Kola” i kod Velikih stepenica. Ovi radnici, čini se, koncentrisani su na podzemne instalacije i pripremu terena za popločavanje trotoara. Na neparnoj strani ulice formiranje i uređenje novog pešačkog dela krenulo je na dve tačke, na uglu sa Pariskom (taj deo započet je još letos) i kod nekadašnje Đumrukane.

Na samom keju od mosta do Beton hale koji posle radova treba da krase staze, zelene površine i prostor za decu, majstora juče oko podneva nije bilo. Samo gomile zemlje, šuta i građevinskog materijala na paletama.

Kako kažu žitelji ovog dela grada, takvo stanje na terenu je već duže aktuelno.

– Živim na Kosančićevom vencu i ovakvu sliku gledam već nedeljama kad prođem Karađorđevom. Tek poneki majstor koji nešto raducka. Ozbiljnih radova ni na vidiku. Mogu misliti kako je ovim ljudima koji mesecima nemaju trotoare već skaču po pesku i šutu – ukazala je juče starija Beograđanka našoj ekipi dok smo obilazili Karađorđevu.

Žalbe građana na malo radnika u ovoj ulici i na keju nisu novost. One su bile aktuelne i proletos i letos, sa izuzetkom jula i avgusta, kada je na terenu bilo više majstora jer je kolovoz morao da se završi do 1. septembra. Kako kažu žitelji ovog dela grada, pre svega im smeta što su već duže raskopani trotoari i što se niko ne trudi da ih što pre završi.

Ne žuri se jer je pred majstorima još šezdesetak dana u toku kojih bi trebalo da okončaju sređivanje keja, trotoara i prostora ispod stuba Brankovog mosta. Pod uslovom da se ne pojave iznenadni, neplanirani radovi zbog kojih će grad izvođaču dati dodatni rok.

Tako nešto ne bi bilo iznenađujuće jer grad već duže (takođe konzorcijumu oko „Energoprojekta”) mesecima toleriše probijanje prvobitnih rokova od Ruzveltove do Drinčićeve i sve to se pravda neplaniranim, dodatnim radovima.

Komentari7
313b8
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Redovni prolaznik
Kad je bio raspisivan tender za Karadjordjevu uslov je bio da radovi moraju da traju najmanje 400 dana i nekoliko ponudjača se povuklo jer su razumno predložili da se to završi za maksimum 100 dana. Problem je što gradske vlasti sa ovakvom dinamikom radova mogu da se hvale da je Beograd veliko gradilište, a u stvari je veliko odugovlačenje i maltretiranje gradjana.
branko
Karađorđeva je primer kako rekonstrukcija postaje destrukcija.
Путник
Ispod Brankovog mosta su migranti napravili barake u kojima spavaju.
Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
Београђани, свака вама част! Шта ви трпите, па то нема ни у паклу!
Ђоре Ђакар
"Рок није проблем јер радници конзорцијума окупљеног око „Енергопројекта” требало би до краја јануара да заврше посао. Знатно већи проблем је слика са овог терена јер у Карађорђевој тренутно готово да нема радника." Шта је писац хтео да каже? Да су криви радници који неће да дођу на градилиште у довољном броју, тако да намерно одуговлаче завршавање реконструкције улице? А нису роблем рокови које је, приликом расписивања тендера, градска влада "доделила" извођачима и подизвођачима?

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja