utorak, 15.10.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 08:49
TV BAROMETAR

​Penzionerske karaoke

Autor: Meri Bilićpetak, 13.09.2019. u 22:09

Dok ne počne punom parom dugo najavljivana jesenja šema domaćih televizija, a to će biti tamo negde pred zimu, dok se svi urednici odmore od svojih godišnjih odmora, oni će se držati oprobane formule: jutarnji programi plus reprize.

Jutarnji programi beleže veliku gledanost, a zanimljivo je da i RTS i Prva i Pink uveravaju gledaoce da su upravo oni najgledaniji. Što, zapravo, publiku najmanje interesuje, jer je to podatak zanimljiv jedino marketinškim agencijama, koje se na osnovu tih parametara opredeljuju gde će svojim komintentima preporučiti da reklamiraju svoje proizvode i usluge.

Televizije su ponovo ispoljile veliku dozu nepoverenja u svoje mlade kadrove, pre svega novinare i reportere koji su im dobri da se javljaju s lica mesta, ali ih ne puštaju pred kamere da vode emisije iz studija. Tako je javni servis odlučio da u avgustu reprizira „Šarenicu” umesto da dozvoli nekim novim TV licima koji nisu početnici da se oprobaju i u ovoj formi. Ali zašto bi? Gledaoci opraštaju sve, čak i to kad repriziraš emisije, a na ekranu, iz profesionalnosti i pristojnosti, ne stoji oznaka da je to već viđeno.

Jutarnji programi su postali bastioni živog programa u kojima se nižu vesti, prognoze vremena, izveštaji o saobraćaju i razgovori u studiju na različite teme. Urednici zaboravljaju na činjenicu da je malo gledalaca koji imaju strpljenja i vremena da ove programe prate u kontinuitetu četiri ili pet sati, koliko oni traju, već ne ispuštajući daljinski upravljač iz ruke i šetajući po programima, traže najčešće izveštaj o vremenu. Mnogi se zadržavaju na onim frekvencijama gde je trenutna visina temperature vazduha sve vreme ispisana na ekranu.

Posle vesti o tome da je Dušica Spasić napustila RTS i prešla u „ružičasto jato” Željka Mitrovića, bilo je iznenađenje kada je kratko tokom avgusta vodila Jutarnji program, a potom i „Beogradsku hroniku”, što samo dokazuje da javni servis, i pored blizu 3.000 zaposlenih, muku muči s TV licima. Da ne pominjemo to koliko uporno zapostavljaju starijeg brata – Radio Beograd, kojeg niti promovišu niti predstavljaju njegove kadrove, koji i dalje ostaju „glasovi bez fizionomije”, to jest „ljudi koji žive u kutiji”.

Da kreatori, uglavnom neinteresantnih TV reklama koje je pregazilo vreme u svemu a ponajviše u estetici, poznaju naš narod u dušu, svedoči reklama čiji tekst počinje sa „dragi penzioneri” i koja nudi kupovinu na rate. U ponudi za „treće doba” pominje se novi model blututa i karaoke parti lajt šou.

Znaju trgovački maheri da babe i dede imaju neko srce prema unucima, pa udaraju u „lirsku žicu”. Penzioneri imaju i čekove i mogućnost da podižu keš kredite, pa što im ne omogućiti da prave žurke na koje neće biti pozvani.


Komentari0
228a6
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna / Mozaik /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja