nedelja, 13.06.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
TV BAROMETAR

Poštovani publikume

Po avgustovskim visokim temperaturama sve se užarilo, a ponajviše daljinski upravljači gledalaca, sve u nadi da će na na nekom od programa pronaći zanimljivu emisiju. Televizije su se već toliko izveštile (i izgubile osećaj za odgovornost) da se ni ne trude da na ekran stave oznaku „repriza” za ono već viđeno...

U nedelju je na Hepi TV emitovana emisija „Poselo”, u kojoj je, pored brojnih kulturno-umetničkih ansambala i pevača narodne muzike, gostovao i čuveni lekar prof. dr. Branimir Nestorović, pedijatar, pulmolog i alergolog, načelnik u Univerzitetskoj dečijoj klinici „Tiršova”. On je, kao i uvek na jednostavan i razumljiv način, govorio o tome kako mališanima poboljšati imunitet ali i o brojnim drugim temama koje zanimaju, pre svega, roditelje. Sve vreme, dok je doktor Nestorović razgovarao sa voditeljem emisije, iza njega su sedela dvojica mladića iz folklornog ansambla čije su glave bile u gro planu. Iz nekog razloga, ovoj dvojici junoša je bilo izuzetno zanimljivo to što sebe vide na monitoru pa su se sve vreme kikotali. To je bilo iritantno za sve one koji su gledali emisiju i pokušavali da se skoncentrišu na ono što je doktor Nestorović govorio ali očigledno nije smetalo onima koji su sedeli u režiji Hepi TV i koji su jednostavnom radnjom mogli da promene kadar i da drugačije slikaju gosta emisije. Iz nekog razloga, a preslikano iz sveta pre svega iz humorističkih i tok-šou emisija u kojima je važna reakcija publike na šalu, i u našim TV studijima je sve više plaćene publike. Problem je u tome što ovi ljudi, pre svega, deluju apatično, umorno i nezainteresovano, a televizije su, očigledno, zaboravile da među zaposlene uvrste i nekog ko se zove „vođa statista”. Njegova dužnost je da, za kratko vreme, nauči publiku osnovnim pravilima: da se ne gleda u monitor, da se prati tok razgovora, da se ne baca pogled na mobilni telefon...

Najočigledniji primer nezainteresovane publike je onaj u Pinkovoj emisiji „Zadruga – Narod pita”, u kojoj voditelj često kaže: „Mislim da ovo zaslužuje aplauz” i tako ih podstakne a spontani pljesak dobiju samo gledaoci koji se uključe telefonom i na početku „pozdrave divnu publiku”. Slično je i sa popularnom emisijom Hepi TV „Ćirilica”, u kojoj je publika često nedovoljno zainteresovana za temu i sa zaleđenim izrazom lica prati tok sopstvenih misli.

O tome koliko su TV autori ubeđeni u to da publika u studiju doprinosi produkcijskoj „skupoći” svedoči i to što se zajednička emisija Nataše Miljković i Maje Nikolić na Novoj S „Među nama” najavljuje, između ostalog, i time da će „imati publiku u studiju”.

A sad jedan veliki aplauz!

Komеntari1
3a69c
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Vesna
Bravo za tekst. Moramo po odjeci koju ucesnici nose pogadjati da li je repriza ili nije. Ovaj komentar za publiku je vise nego tacan, jadno je gledati njihove otuzne poglede.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja