nedelja, 15.09.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 20:04
OD RUZVELTOVE DO BULEVARA DESPOTA STEFANA

Sređuju raskrsnice, postavljaju šine, instalacije...

Na osnovu trenutne slike deluje da je 1. septembar kao rok za otvaranje ulica Kraljice Marije i 27. marta vrlo ambiciozan. – Asfalta nema ni na jednom delu, trotoari se još ne uređuju
Autor: Dejan Aleksićpetak, 16.08.2019. u 10:49
(Фотографије Д. Алексић)

Na potezu od Ruzveltove do Bulevara despota Stefana majstoriše se na više tačaka, ali ranije najavljeni rok za okončanje radova u Kraljice Marije i 27. marta, što je 1. septembar, prema trenutnom stanju sa terena deluje prilično ambiciozno. Ceo potez i dalje prekrivaju uglavnom zemlja i pesak. Asfalta za sada nema ni u najavi. Majstori su trenutno, čini se, najviše koncentrisani na postavljanje podzemnih instalacija, ivičnjaka, tramvajskih šina i to pre svega sa parne strane ovih ulica.

Građevinske mašine su i juče vadile stare saobraćajne pragove koji su, po svemu sudeći, bili samo zatrpani, ali ne i uklonjeni u toku nekih ranijih rekonstrukcija.

Najviše se odmaklo upravo na potezu od Ruzveltove do Takovske, koji bi prvi trebalo da bude otvoren za saobraćaj.

Velika grupa majstora juče je bila na raskrsnici kod Gradske uprave čije bi sve četiri kolovozne trake kroz Starine Novaka trebalo da su od danas u funkciji. Majstori su juče na ovoj deonici postavljali asfalt, proveravali ukrštaje novih tramvajskih šina, sređivali delove uz ivičnjake i šahtove.

Manji intenzitet radova trenutno je u Džordža Vašingtona od Takovske do Bulevara despota Stefana, čija rekonstrukcija je počela krajem jula. Na tom potezu uklonjen je površinski sloj asfalta i zdrobljen veći deo kolovoznog sloja u zoni tramvajskih šina. Kada je reč o ovoj deonici, većina majstora je oko raskrsnice sa Bulevarom despota Stefana. Građevinari su tu fokusirani na asfaltiranje i uređenje kolovoznih traka sa leve strane bulevara (gledano ka centru) jer, kako su nadležni najavili, od danas će za saobraćaj biti zatvoren desni deo kolovoza. Kako je pre dva dana istakao sekretar za investicije Luka Petrović, najkasnije do 1. septembra biće završena raskrsnica sa Bulevarom despota Stefana u punom profilu sa po dve trake za svaki smer vožnje, a sredinom septembra i raskrsnica sa Takovskom ulicom.

Najavljeno je da će majstori preći i na deonicu od Bulevara despota Stefana do Drinčićeve ulice, to će se, po svemu, desiti tek danas. Jer juče oko podneva se na ovom potezu i dalje odvijao redovan saobraćaj i još nije bila postavljena privremena saobraćajna signalizacija. Da će se od danas i tu majstorisati ukazuju i najnovije najavljene saobraćajne izmene.

Vraćaju se trolejbusi 22L i 29L

Zbog radova na nekoliko saobraćajnica od danas će biti izmenjen režim saobraćaja, koji podrazumeva i vraćanje dela trolejbusa. Tako se od danas ukidaju privremene autobuske linije: 21A (Trg Slavija – Učiteljsko naselje), 22A (Trg Slavija – Kruševačka) i 29A (Palata „Albanija” – Medaković 3). Uspostavlja se autobuska linija 21A (Palata „Albanija” – Učiteljsko naselje) sa osam autobusa radnim danima i sedam autobusa vikendom, a vraćaju se i trolejbusi 22L (Trg Slavija – Kruševačka) i 29L (Trg Slavija – Medaković 3). Autobus 21A će se, kako je ranije najavljeno, zbog radova na uglu Vojislava Ilića i Mis Irbijeve ka gradu kretati ulicama Mis Irbijeva, Križanićeva, Velikomoravska, Vojislava Ilića i dalje u skladu s trasom definisanom u okviru radova na Trgu republike.

Istovremeno, od danas do daljeg ukida se trolejbus 40 umesto koga se privremeno na trasi te linije uvodi autobus 40A. Na ovoj liniji saobraćaće 20 autobusa radnim danima i 14 vikendom.

Na redovne trase od danas se vraćaju autobusi 33 i 48, a autobus 5A nastaviće da vozi kao i do sada.

Vozila sa linije 79 će u zoni radova u narednom periodu saobraćati: SRC „Milan Gale Muškatirović” – Tadeuša Košćuška – Cara Dušana – Venizelosova – Poenkareova – Cvijićeva – Dimitrija Tucovića i dalje redovno.


Komentari3
02320
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Zarko
Niko se nebi setio od gratskih celnika da uvedu standardne tracnice za tramvaje koje su sire od postojecih. Uske tracnice su davno izbacene iz skoro svih evropskih gradova. Prednosti su veci kapacitet putnika, ugodnost putnika u vecem prostoru i manji troskovi nabavke novih tramvaja, jer su ovi novi postali standard i jeftiniji su od ovih starih sa uskim razmakom sina.
K.Marije
Ovoliki radovi 9 o trosku poreskih obveznika), ovoliko muke i trpljenja gradjana, a nisu menjali ni vodovod, ni kanalizaciju. Kanalizacione cevi su stare preko 50 godina. Preskupo, prenaporno,,,a sve je uglavnom sminka. Obecali su biciklisticke staze, "naravno" nema nista od toga.
Milos
A gde su biciklističke staze? Pojela mala maca.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja