subota, 24.08.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 15:47

Prizemljenje aviona „737 maks” Boing košta 4,9 milijardi dolara

petak, 19.07.2019. u 16:50
Боинг „737 макс” (Фото Бета-АП)

Njujork - Američki proizvođač aviona Boing objavio je da će njegova dobit u drugom kvartalu biti umanjena za 4,9 milijardi dolara, usled jednokratnog troška koji je kompanija pretrpela zbog prizemljenja svog aviona „737 maks” širom sveta nakon dve fatalne nesreće. To će ujedno biti i najveći kvartalni gubitak u istoriji Boinga pošto kompanija naredne nedelje objavi svoje finansijske rezultate.

Naime, ukupni troškovi Boinga zbog smanjenog obima prodaje, pada proizvodnje i isplate odštete porodicama žrtava dve fatalne avionske nesreće, iznosiće 6,6 milijardi dolara, a u tu sumu, kako navodi Raša tudej, ne ulaze finansijska sredstva koja će kompanija morati da izdvoji za tužbe, koje će, kako se očekuje, podneti članovi porodica stradalih.

Boing je saopštio da bi se „737 maks” mogao vratiti u upotrebu na jesen. Taj tip aviona je prizemljen nakon što je jedan „737 maks” pao u Indoneziji u oktobru 2018., a drugi u Etiopiji u martu ove godine. Poginulo je ukupno 346 ljudi, prenosi Tanjug.

 


Komentari1
9211e
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

ima (li) nade
Boeing 737 je naj losiji putnicki mlazni avion koji se danas proizvodi. Odluka Boeing-a da po treci put stavi nove motore na stari avion neminovno je bila kap koja je prelila odavno prepunu casu. Nedopustivo je da se krajem druge decenije 21.og veka jos uvek proizvodi avion koji ne samo da nema sistem za nadzor svih pod-sistema, vec ima mehanicke komande za upravljanje i individualno ne-automatizovane sisteme za elektriku, hidrauliku, pneumatiku...

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja