petak, 13.12.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 11:57

„Infostan” poslao opomene na 140.000 adresa

Dužnici imaju osam dana da izmire obaveze, a ukoliko ni tada ne plate dugovanja, JKP „Infostan tehnologije” potraživanja će naplatiti prinudno angažovanjem javnih izvršitelja
Autor: D. Mučibabićutorak, 05.03.2019. u 19:44
Информације у вези са дугом могу да се добију позивањем центра 0800-011-018 из свих фиксних мрежа и на броју 011/395-4420 за позиве из мобилних мрежа, као и мејлом или лично у било којој експозитури ЈКП „Инфостан”

Na adrese 140.000 Beograđana koji od februara prošle godine do januara ove nisu platili račune za „Infostan” stigle su opomene pred utuženje. Ovakav potez JKP „Infostan tehnologije” razljutio je brojne sugrađane zato što im je u ukupan dug ušao i iznos januarskog računa.

– Opomene pred utuženje poslate su neredovnim platišama koji su prekoračili rok dospelosti računa od 90 dana za iznos celokupnog duga zaključno sa januarom ove godine – napominju u JKP „Infostan tehnologije” i dodaju da po zakonu korisnike objedinjene naplate komunalnih usluga mogu da tuže i prvog dana posle isteka roka za plaćanje, a to je kraj meseca u kome je račun ispostavljen, ali da to nije „njihov način komunikacije sa potrošačima”.

Dužnici sada imaju osam dana da izmire obaveze, a ukoliko ni tada ne plate dugovanja, JKP „Infostan tehnologije” potraživanja će naplatiti prinudno angažovanjem javnih izvršitelja.

– Nismo u zakonskoj obavezi da upućujemo opomene pred utuženje, ali to smo učinili kako bismo korisnicima komunalnih usluga dali dodatni rok za plaćanje dospelih, a neizmirenih obaveza. Plaćanjem duga po opomeni u celosti, u propisanom roku, oni će izbeći postupak prinudne naplate i neće imati nikakve dodatne troškove utuženja, zbog čega ih molimo da izmire svoje zaostale obaveze – navode u JKP „Infostan tehnologije”.

Poslednji put opomene pred utuženje poslate su korisnicima krajem novembra prošle godine, navode u ovom javnom preduzeću i napominju da Beograđani svakog meseca na računu objedinjene naplate imaju uvid o eventualnim dugovanjima.

JKP „Infostan tehnologije” mesečno štampa i distribuira oko 700.000 računa, a više od 300.000 sugrađana plaća račune sa obračunatim popustima od pet, šest i sedam odsto. Subvenciju od 10 do 30 odsto ima više od 50.000 korisnika, u zavisnosti od kategorije kojoj pripadaju, dok oko 200.000 njih redovno plaća račune bez popusta. 


Komentari23
8d61c
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Stojadin
Mislim da je došlo vreme da toplane rade tokom cele godine. Neka greju. Mi koji plaćamo grejanje tokom cele godine ćemo zbog ugodnosti otvarati prozore kada postane neizdrživo.
Jovo Maljković
Imam sve račune plaćene od 2006 do sad i odjednom stiže opomena pred utuženje .Piše dug za mart i april iz 2018 ,uzmem uplatnice i pravac infostan ,tamo mi saopštavaju da to u stvari i nije dug iz tog perioda nego mi izvlači sve uplate od 2011 do sad ,zbunjen ali ipak odlučan pozovem navedeni telefon i tamo mi objasne da je to dug iz 2015 koji je njihovom greškom ostao neplaćen a ne mojom ali mora da se plati .Taj dan poskupelo gorivo,opljačkani akcionari aerodruma,140000 .....uuh ma platih i teraj te se u tri......
Markan
Ja sam ih molio da me isključe, gde da bi me isključili moram da platim 20 000.Ja im kazem ko jos placa grejanje u sred leta, a njihov odgovor je bio da to mora.
Preporučujem 3
Vesa D
..licno sam u znak odmazde prema infostanu i drskom advokatu otkazao uslugu poput usluge dimnjicarske usluge kao i licne sankcije na sve uplatnice solidarnosti u humanitarne usluge za opomenu pred utuženje od 2743 din..zbog uvrede i omalovažavanja
geras
APP - ako prođe , prođe, više puta sam dobio opomenu od ove posredničko-ugrađivačke firme za račune koje sam već platio , čak i za one koji su bili stariji od godinu dana . naravoučenije - čuvajte uplatnice , jer , u protivnom platićete dva, a možda i više puta . i da, to nije ni malo slučajno, jer je povraćaj novca nemoguća misija , što organizatori ove prevare sigurno znaju . i još da pitam , kome i zašto je potreban taj infostan , koji samo prikupi i odštampa već sažvakane podatke za pojedine usluge i povećava i onako visoke troškove komunalnih usluga . javna komunalna preduzeće bi mogla da se vrate na nekadašnji sistem naplate sa inkasantima jer godinama imaju bar dvostruko više mastiljara od potrebnih .
Radovanka
Strasno je vazno da nam neko strucan objasni ovaj problem. Ja sam imala neki dug ranije prema Info stanu i advokat mi je rekao da Zakon o obligacionim odnosima decidno regulise sta biva sa dugom po isteku vremena. Za Infostan je taj rok po pomenutom zakonu GODINU DANA. Nazalost, kasnije mi je neko rekao da ga Infostan proganja za dug od pre 7 godina !! Cak je i tuzen. Molim Politiku da to objasni preko nekog strucnog lica,advokata....koji bi rasvetlio ovaj problem. I da budemo jasni-nisam za izbegavanje placanja,ali sam za pravdu i istinu.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja