utorak, 20.04.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
utorak, 12.09.2017. u 18:10

Dominacija električnih automobila na salonu u Frankfurtu

(Фото Ројтерс)

Frankfurt - Na međunarodnom salonu automobila u Frankfurtu proizvođači su predstavili vozila s niskom emisijom i tehnološke strategije za koje se nadaju da će im doneti profit narednih godina kada se očekuju dubinske promene u auto industriji.

Nemački Folksvagen izložio je revidiranu verziju svog električnog terenskog vozila „ID Crozz” pošto je saopštio da će do 2030. godine ponuditi električne ili hibridne verzije svih svojih 300 modela i da će do 2025. godine ponuditi 80 novih električnih automobila. Kompanija planira da uloži 20 milijardi evra u unapređenje postrojenja, izgradnju dve nove platforme za električna vozila i za obuku radnika.

Folksvagen je naveo da bi, zavisno od razvoja na tržištu, u 2025. godini mogao da proda tri miliona čisto električnih vozila. Dajmlerov „Mercedes-benc” predstavio je danas u Frankfurtu električno vozilo u okviru svog brenda „EQA”, sa dva električna motora koji mogu da postižu različite performanse tokom vožnje, zavisno od načina vožnje koji vozač izabere.

Be-Em-Ve je izložio električno vozilo „i Vision Dynamics”, koje će se pridružiti njegovim modelima „i3” i „i8”, i koje može da razvije brzinu do 200 kilometara na čas i da postigne ubrzanje do 100 kilometara na čas za svega četiri sekunde.

Proizvođači su u Frankfurtu izložili i mala terenska vozila (SUV), među kojima su Folksvagenov „T-roc”, „”SEAT Arona, jaguarov „E-pace”, „Kia stonic”, „Citroen C3 Aircross” i Škodin „Karoq”. Na frankfurtskom salonu automobila ove godine ne učestvuju Fiat, Džip, Alfa romeo, Pežo, DS, Nisan, Volvo i Infiniti.

Iako se postojeći električni modeli ne prodaju u velikim količinama, između ostalog i zbog njihovih visokih cena, proizvođači automobila ulažu veliki novac u razvoj i poboljšanje električnih automobila kako bi zadovoljili sve oštrije propise vlada koji imaju za cilj smanjenje zagađenja.

Analitičari smatraju da bi njihova prodaja mogla da se poboljša kada baterije postanu bolje, a cene automobila padnu. Francuska i Velika Britanija objavile su u julu da će do 2040. godine prestati sa prodajom benzinaca i dizelaša, u sklopu napora za smanjenje zagađenosti vazduha i emisije ugljenika koja doprinosi globalnom zagrevanju.

Kina je u nedelju objavila da radi na rokovima za prestanak proizvodnje i prodaje automobila s tradicionalnim motorima i da će promovisati razvoj električne tehnologije.

(Beta-AP)

Komеntari2
d6d2d
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Paja
eto još jedne tehnološke promene koja nas obilazi, mada ova izgleda neće onaj riolobo je našao područje sa litijumom u Srbiji i sad će tu da nikne rudnik i prerada, naravno imaćemo i mi od toga 3% rudne rente. Ako se usvoji tehnološka promena energetski autonomne kuće i vozila biće to lagodniji život za one koji ga budu živeli. Tesla se dosta vozi po ovim visoko tehnološki razvijenim prostorima mislim da ga možete videti na svakom semaforu u LA, a tu su i ovi razni gadžeti koji olakšavaju vožnju radar spreda, sastrane i pozadi kamere i sistem koji vas upozorava na problematičnu situaciju u vožnji mada su to samo prelazi ka vozilu bez vozača.
pera
Jos jedna nova moda u zapadnom svetu. Bogat svet hoce da vozi automobile bez zagadjenja. A sto zagadjuju u Africi, gde se sve te baterije tope i izdvaja bakar, zink i ostali metali, to taj bogat svet itekako ne vidi. Interesantno je videti divlje rudnike kobatka, cinka i ostalih materijala takodje u Africi, koji se koriste u baterijama. Tamo rade deca, da bi neko iz bogatog sveta rekao da pazi na zivotnu sredinu. Ili sto je jos gore, da se kupuje IPhone svake godine. Nagli rast prozivodnje baterija ce nas kostati jako puno na kraju. Baterije se ne mogu reciklirati, i odlaganje istih je jako riskatno po okolinu.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja