„Паркинг сервис” до краја јуна ове године свим возачима који имају папирне паркинг карте рефундираће новац у укупној вредности враћених карата, саопштило је ово предузеће. Сви који имају неискоришћене сатне папирне паркинг карте могу до 30. јуна да их замене за новац на благајнама Корисничког сервиса у Таковској 31 и Милешевској 51.
– Увођењем е-Паркинга, система електронске контроле и наплате паркирања, од августа 2020. папирне паркинг карте замењене су електронским, а паркирање у зонираном подручју и на СМС паркиралиштима плаћа се слањем СМС поруке, посредством апликације „Паркинг сервис” и куповином е-карте на киоску – подсећају из овог предузећа.
У овом градском предузећу потврђују да ће апсолутно свима, колико год неискоришћених сатних папирних паркинг карата имали, биће враћен новац ако их замене у прописаном року. Не постоји ограничење у броју папирних карата које могу да се врате и за које корисници могу да рефундирају новац.
Нови систем електронске контроле и наплате паркирања „Паркинг сервис” обавља на основу Измене и допуне одлуке о јавним паркиралиштима, и то преласком на дигитално пословање.
Уз помоћ апликације „Паркинг сервиса” паркирање се сада плаћа СМС поруком, платном картицом или средствима депонованим у самој апликацији.
– Плаћање директно са платних картица је опција коју је „Паркинг сервис” увео пре свега за странце и кориснике који паркирање не могу да плаћају мобилним телефоном јер немају телефон са мрежом домаћег оператера – појашњавају у „Паркинг сервису”.
Модернизација начина рада „Паркинг сервиса” за део возача и даље је ипак мука. Тако се више њих јављало нашем листу јер не знају где и на који начин могу да провере да ли им је издата казна, односно такозвана дневна паркинг карта.
Како кажу у „Паркинг сервису”, обавештење о издатој електронској дневној паркинг карти (еДПК) корисницима је доступно на сајту „Паркинг сервиса”.
– Укуцавањем регистарске ознаке возила у претраживачу на насловној страни сајта, који је назван „е-Дневна паркинг карта”, добијају се подаци о евентуално издатој е-ДПК за то возило. Податке о е-ДПК-у возачи могу добити и посредством Корисничког сервиса, и то телефоном, електронском поштом или непосредно на шалтерима. Такође, на послату СМС поруку корисника коме је истекло ограничено (продужено) време паркирања добија се порука са подацима о евентуално издатој е-ДПК – наводе у овом предузећу.
„Паркинг сервис” у одговорима нашем листу апеловао је на све возаче да инсталирају бесплатну апликацију која ће им омогућити да одмах по добијању е-ДПК добију обавештење о томе, али и да брже пронађу слободно паркинг место, као и да једноставније плате услугу паркирања.
– Информацију о издатим електронским дневним картама корисници могу да добијају на апликацији „Паркинг сервис”, тако што је инсталирају, региструју се и апликација ће им аутоматски слати обавештење (нотификацију) да ли је за возило чију су регистарску ознаку укуцали, издата електронска дневна паркинг карта, као и када им истиче плаћено време паркирања. Обавештење о издатом електронском налогу за плаћање е-ДПК по регистарској ознаци возила доступно је кориснику паркиралишта почев од момента издавања електронског налога – сугеришу из „Паркинг сервиса” и указују да поменута апликација нуди кориснику и могућност да аутоматски лоцира у којој зони се налази возило, али и да уз помоћ ње корисник може електронски да плати паркирање и у гаражи, без одласка на благајну и контакта са инкасантима.
– Потребно је само да скенира картицу коју је преузео на уласку у паркиралиште и плаћање обави онлајн директно из апликације платном картицом или депонованим средствима на апликацији. На апликацији постоји могућност да корисници уплате депозит од 200 до 2.000 динара и тим средствима могу да плаћају све услуге „Паркинг сервиса” – подсећају из овог предузећа.