уторак, 01.12.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
четвртак, 22.10.2020. у 22:17 Биљана Лијескић

Концерт „Дванаест годишњих доба” у Комбанк дворани

Хачатур Аламзјан са женским оркестром „Алмазјан симфони” (Фото: Цебеф)

Kонцерт под називом „Дванаест годишњих доба” одржаће виолиниста Хачатур Аламзјан са женским оркестром „Алмазјан симфони” 25. октобра у 20 часова у Комбанк дворани у Београду. Реч је о новом музичком пројекту који ће нам поред већ славних раскошних остварења Антонија Вивалдија и Астора Пјацоле, премијерно представити „Нова годишња доба” савременог јерменског композитора Ваче Шарафјана.

Програм концерта „Дванаест годишњих доба”, у режији Марка Манојловића ће на посебан начин обојити уметнице: глумица Слобода Мићаловић, затим звезда светских оперских сцена, сопран Светлана Аксенова, солисткиња балета Народног позоришта у Београду, балерина Татјана Татић, а пешчану анимацију изводиће победница такмичења „Украјина има таленат” Ксенија Симонова. Свака од њих наступиће у једном од годишњих доба Шарафјана и тако одсликати савремени композиторски израз овог музичара. Пролећна песма, Летњи плес, Јесења арија и Зимски месец, сваки је став с посебном наменом, односно интерпретативним сарадником као својеврсним солистом ‒ певачем, плесачем, цртачем и наратором.

Учесници: Хачатур Алмазјан, Слобода Мићаловић, Татјана Татић, Светлана Аксенова и Ксенија Симонова

Јерменски виолиниста и продуцент Хачатур Алмазјан је уметнички директор, вођа и солиста популарног и свестраног женског ансамбла „Алмазјан симфони”, састављеног од веома талентованих музичара, који је основао заједно са српском виолончелисткињом Тамаром Савић 2007. Они су део „Сони мјузик ентертејмента” од 2013. године и свој први албум су објавили у сарадњи са Француском националном телевизијом. На почетку свог деловања отворили су прво издање фестивала „Кустендорф” на Мокрој Гори. После низа успешних наступа следили су позиви за гостовања у седишту Унеска у Паризу, Москви, за отварање и затварање Филмског фестивала у Бриселу, као и на фестивалима „Скопско лето”, „Sea Dance” и „Охридско лето”.

Врхунац њиховог пута ка тријумфу је њихово троструко гостовање на „Eгзиту” 2008, 2015. и 2018. Доживљавани као узбудљив, забаван и изузетан ансамбл, наступали су у различитим крајевима света у градовима као што су Дубаи, Хонг Конг, Сингапур, Атина, Амстердам, Јереван, Антверпен итд. Алмазјан је у сарадњи са међународном балетском звездом Сергејом Полуњином био специјални гост отварања „Егзита” 2018. године. Снимили су све нумере за последњи филм Емира Кустурице „На млечном путу”, које је компоновао Стрибор Кустурица.

Рођен у уметничкој породици, Хачатур Алмазјан је студирао у Јеревану и Москви. Студије је наставио у Бриселу код Игора Ојстраха, Њујорку код Мише Кејлина и Паризу код Едуарда Вулфсона. Победник је Музичког такмичења Белгијског радија и телевизије. На прошлогодишњем издању „Кустендорфа” премијерно је свету представио ново дело Ђованија Солиме „Тарантула каденца” за виолину, виолончело и оркестар заједно са својим рођаком Нареком Хахназарјаном. Алмазјан наизменично свира на две сјајне виолине: Ђузепе Гаљано из 1774. године из колекције Аре Симоњана и Gand & Bernardel из 1886. у власништву породице Гарније.

Коментари1
c5691
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Smilja
Nazalost, preporuke struke nisu ispostovane, nee postoji razmak 1,4m izmedu gledalaca. Beogradska filharmonija je ispostovala,i meni temperaturu na ulazu svakom posetiocu, tako da smo relaksirani, I ostala pozorista ne primenjuju preporuku struke, svako drugo sediste prazno, sto nije dovoljna socijalna distanca

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља