петак, 30.10.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
уторак, 22.09.2020. у 10:47

Преко новог моста код Аде Хује ићи ће и трамваји

Дунав код Аде Хује (Фото М. Галовић)

Изградња моста код Аде Хује почеће 2021. године, најавио је данас заменик градоначелника Горан Весић и навео да ће тиме становници тог дела Београда коначно бити интегрисани са свим деловима града.

Он је у укључењу на ТВ Прва рекао да је по израдњи тог моста планирана генерална регулација шинских система како би трамваји прелазили на леву обалу Дунава.

„Спустићемо их од Богословије према Ади Хуји. То ће потпуно у наредних 10 година променити живот људи овде, они ће коначно бити интегрисани са свим деловима града и неће живети као грађани трећег реда као што је то био случај раније”, навео је Весић, преноси Танјуг.

Коментари10
56bc0
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

NeshKO
Ranko, gde može da se vidi buduća trasa od mosta do Petlje Lasta?
Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
Хоће ли превозити више путника од 3000, колики ће бити капацитет гондоле?
Божидар Анђелковић
У потпуности подржавам изградњу моста код Аде Хује, као што сматрам великим достигнућем Пупинов мост. Као дете сам живео на левој обали Дунава, знам како ми је било, поготову што су ме моји родитељи, због премештаја у служби, тамо одвели из најстрожег центра Београда. Трамваје не обожавам, али сматрам да је добра идеја да се тамо нађу. Остаје једно питање: зашто Тито никако није желео да изгради ове мостове. Причало се да се бојао "инвазије Руса" преко Војводине!
Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
@Саша Микић А и шта ће нам више? Треба то после изминирати (МИ) и избомбардовати (ОНИ) кад се зарати. Па после склањај лом... Ма, бежи!
Саша Микић
То је углавном и био разлог. Ипак је изграђен мост који је повезивао Ковин и Смедерево1976 године, па мост код Бешке годину дана раније и све укупно ми се чини да је негде око 13 мостова на Дунаву од уласка у Србију до изласка што је врло мало, а нарочито мало их има у Београду, који се пружио и на другу страну Дунава. До скоро само један једини, Панчевачки мост.
miljan
oću kad dođem u beograd da vidim šta mže trećina srpskog brutodruštvenog prihoda, neću da se osećam kao da sam došao u postapokaliptični geto gde su asimilovani ostaci krdžalija, harambaša, bugara, šiptara i dr. oću srpsku tradiciju civilizacije da vidim. super je most, super je spomenik stefanu nemanji, super su drugi narodi... samo mora da se vodi računa o smeću, dal se most gradi pre ili nakon prodaje pkb-a. važnije je naselje od 100.000 ljudi sa te strane mosta od vrednosti neke korporacije
Ranko Petrović
Šteta je što taj most nije građen u vreme kada nam je Japanska vlada odobrila sredstva,prođe 15 godina.Na obronku Višnjičke banje se gradi novo naselje "Sanivil",odlična lokacija.Pogled prema gradu,6 km od centra,saobračajna petlja novog mosta je pored novog naselja.Idejnim projektom je predviđeno spajanje sa Smederevskim putem i Auto putem i dalje prema Voždovcu.U GUP-u iz 1965 godine je bilo predviđeno spajanje Smederavskog puta i Višnjičke preko Mirijeva.Pedeset pet godina....

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља