среда, 21.10.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
понедељак, 21.09.2020. у 14:55

Потписан уговор о реконструкцији Барске пруге

(Фото Танјуг)

Уговор за израду пројектно-техничке документације за реконструкцију и модернизацију пруге Ваљево-Врбница-државна граница са Црном Гором, познатија као Барска пруга, у дужини од 209,4 километара, потписан је данас у Влади Србије између Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре и РЗЗД Интернешнел.

Потписивању уговора присуствовали су министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић, заменик генералног директора Руских железница Сергеј Павлов и амбасадор Русије у Србији Александар Боцан-Харченко, а уговор су потписали в.д. генералног директора РЗЗД Интернешнел Сергеј Стољаров и в.д. директора Инфраструктура железница Србије Небојша Шурлан, преноси Танјуг.

Михајловић је истакла да је Србија потписала уговор о модернизацији Барске пруге са најбољом светском компанијом, Руским железницама, и подсетила да наша земља са том компанијом већ неколико година сарађује и на другим важним и захтевним пројектима у области железнице у земљи.

Један од тих пројеката, наводи Михајловић, јесте модернизација пруге Београд-Будимпешта, која је, истиче, једна од најтежих деоница у овом делу Европе.

Изразила је наду да ће следеће године та компанија почети и изградњу модерног диспечерског центар који је Србији потребан, а да модернизација Барске пруге почне у првом кварталу 2022. године.

Истиче да је и модернизација Барске пруге захтеван посао и тешка деоница, јер обухвата 250 мостова и око 260 тунела.

Михајловић је навела да је са представницима Руских железница на данашњем састанку разговарала и о томе да четири студената који завршавају студије у Москви добију посао у нашој земљи у сектору железнице, као и да се осталим младима који желе тиме да се баве пружи шанса да студирају.

Указала је да Србија данас улаже у железницу подједнако као у путеве и ауто-путеве, како би Србија, истиче, и у унутрашњости и регионално пругом била повезана.

Коментари8
18c13
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Niko
Није ми јасно одакле је ово "тешка" деоница. Путовао сам од Будимпеште до Београда, углавном равно као длан. Шта да се каже преко Алпа, Пиринеја, Стеновитих планина итд?
Overton window
Lepo, najlepse nesto kada brat bratu pomaze. Ima se nos puno toga popraviti i uraditi kako treba, iskrenost pre svega da se ne moze preko noci. A volja je prisutna, jaka, i namerena. Hvala Rusiji i svima drugima koji omogucavaju ovakve izvedbe.
Кочапар
Ништа од модернизације пруге Београд-Ниш?
Само се питам
када ће се напокон започети реконструкција пруге Ниш-Димитровград? Шта је спорно да се у реконструкцију крене од Димитровграда до Сићева, док се не реши чувена заобилазница око Ниша?
Vojo Jokanovich
A šta će biti ako CG nebude rekonstruisala deo pruge na svojoj teritoriji? Pa valjda se i sa njima trebalo dogovoriti pre potpisivanja ovog ugovora.
jesu li novi podobni
Postovani Vojo, vidite da su umesani u taj posao i svetski ljudi. Kad oni imaju interes, gde jedna mala drzava sme da ga nema, da se oglusi o taj svetski interes, zarad cojstva? O tome nema govora. Znate, sve vise shvatam da Milo nikad nije bio na vlasti. Preko Mila su drugi svetski ljudi bili na vlasti u CG. Tako je Milo opstajao. Ciju stranu danas drze, zavisice od poslusnosti novih u CG.
Azrael
Mislite da gradjani niza opstina i gradova u Srbiji koji zive uz prugu ne zasluzuju bolje? Da njihova privreda treba da trpi? Naravno da je potrebno i krajnji je cas.
Прикажи још одговора

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља