четвртак, 04.06.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
понедељак, 18.05.2020. у 14:00 Милан Јанковић

Ноћни градски превоз после 1. јуна

Успостављање још није оправдано јер се финансирање обавља од продајом карата у возилу, односно директно је зависно од броја превезених путника којих још нема у већем броју
(Фото А. Васиљевић)

Линије ноћног градског превоза неће прорадити пре 1. јуна јер, према заједничким проценама града и превозника, њихово успостављање није још увек оправдано с обзиром на то да се финансирање обавља из средстава остварених продајом карата у возилу, односно директно је зависно од броја превезених путника.

Ово је за Беоинфо изјавио заменик градоначелника Горан Весић и додао да све анализе показује да се ни на дневним линијама не појављује очекивани број корисника, што је утврђено праћењем и снимањем попуњености возила на терену, тако да се не може очекивати довољан број путника на ноћним линијама.

Према Весићевој најави, од данас почињу да саобраћају четири минибус експрес линије, док ће линија А1 (Трг Славија – Аеродром „Никола Тесла”) бити успостављена по отпочињању путничког саобраћаја на Аеродрому. Он подсећа да је од петка јавни линијски превоз на територији града Београда поново успостављен на 469 аутобуских линија, од чега су 153 градске и 316 приградске и локалне линије, седам трамвајских, пет тролејбуских линија и на једној еко линији (Еко 1).

– Поново је успостављено пет трамвајских линија 6, 7, 9, 12 и 14. Ове линије одржавало је 1.058 возила, то јест 916 аутобуса, 74 трамваја, 64 тролејбуса и четири електробуса на градским линијама, као и 234 аутобуса на приградским и локалним линијама. На линијама на којима је у шпицевима примећено више путника додата су возила тако да од 13. маја саобраћа додатних 55 возила, од којих је 49 аутобуса и шест тролејбуса. Од 9. маја поново ради и „Врабац сервис” који саобраћа у пешачкој зони у центру града – наводи Весић.

На ситуацију у јавном градском превозу осврнуо се и градоначелник Зоран Радојичић, наводећи да је у почетку било од 20 до 30 одсто заузетости капацитета, а протекле недеље нешто више, на неким линијама и око 60 процената.

Градоначелник се сложио да је градски превоз једна од најризичнијих и најкомликованијих тачака у великим градовима, због чега је важно да сви дају свој допринос – путници, организатори и запослени. Он је апеловао на грађане да и даље користе маске у јавном превозу и уопште у затвореном простору, јер та врста опрезности значи и много већу сигурност за све.

Експрес линије

  • · Е1 (Устаничка – Блок 45)
  • · Е2 (Петлово брдо – Трг Републике)
  • · Е6 (Миријево 4 – Нови Београд /Блок 45/)
  • · Е9 (Кумодраж – Студентски трг)
Коментари0
baa81
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља