уторак, 07.04.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 10:09

Укидање тролејбуских линија донело хаос

уторак, 10.03.2020. у 12:45
(Фото Д. Јевремовић)

Пре неколико месеци су укинуте, односно скраћене тролејбуске линије 19, 21, 22, 28 у Београду. У почетку су се грађани окупљали и тражили да се линије врате на првобитну трасу. Било је и написа по новинама, па и у овом листу. Сада се народ све мање окупља и мање протестује јер је уморан и љут што ништа не може да промени.

Тролејбуске линије преко Црвеног крста су прекомпоноване и ево шта се добило. Линија тролејбуса 29, која је једина остала, напуни се на почетним станицама, тако да сви грађани на успутним станицама не могу да је користе и присиљени су да преседају. Неки „мозак“ у ГСП-у или београдској влади је утврдио да за грађане није проблем да користе преостале скраћене линије 21 и 22 и путују до Славије и да часком пређу Београдску улицу, са увученим пешачким прелазом и са трамвајским шинама, аутобуским линијама и густим саобраћајем, да потрче и сачекају аутобус или тролејбус 29 и наставе путовање до „Београђанке” и Теразија. А ако путују од Студентског трга према Учитељском насељу, насељу Медаковић или Крушевачкој, могу да утрче у онај локални аутобус и путују до Славије и преседају у скраћене линије 21 и 22. Како може до Славије да наиђе и тролејбус 29, грађани трче од једне до друге станице.

Уведени локални аутобус 22 л и више двадесет деветки није смањио број возила на Студентском тргу, тролејбуси 21 и 22 су били ређи и грађанима нико не може да објасни зашто је то са линијама тролејбуса учињено.

Злата Лончар Ћетковић


Коментари7
a670b
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

sloba car
Ko se vozi kolima nema takvih problema (i vlast i opozicija su tu ujedinjeni u vozikanju).
zarije bulatović
mora se prodati GSP neko naredio neko napravio haos a mi čekamo da mu još padne vrednost
Gspovac
Ja slutim donekle istinu. Namerno sabotira rad GSP i privatnih prevoznika . U politici je pisalo da na nedelju dana nece raditi tramvaji jer se radi savski trg, a evo usli u drugu nedelju i niko nista ne kaze zasto nije zavrsen problem od nedelju dana najavljen? A kod bajlone pijace nedostaje oko metar ipo tramvajskih sina i tramvaji ne rade, a ne vrse se rekontrukcija ulice i svi o tome cute!!?? Ko to muci gradjane? Nadam se da cete objaviti moj komentar.
Dusan T
Haos nije donelo ukidanje trolejbuskih linija. Oba su tacke na liniji kauzalnosti koja pocinje sa izborom lokalnih vlasti u Beogradu. Haos u Beogradu je na sve strane, i ako se od svakog pojedinacnog haosa vratimo do prauzroka, videcemo da svi haosi poticu iz jednog istog izvora. Ljudi koji rade posao za koji nisu kvalifikovani.
ajde sad
Ajde, Srbi, udri, svadja, tuča, mimo poente. V0ždovac, što se niste bunili? Ja pa ja....Ovde je ukinuto ono što je postojalo i dobro funkcionisalo.
Јованка Вождовчанка
И овде је, неколико година, постојало и добро фунционисало (линија 33 до центра), и није вредело што је скупљено око 13.000 потписа (ако се добро сећам) против укидања. Укинули су је са образложењем да је, према центру, сувише велика гужва, и да треба смањити број линија до центра. Па су укинули једну једину линију, вождовачку, наравно.
Препоручујем 17

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља