четвртак, 28.05.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
понедељак, 10.02.2020. у 10:00 Дејан Алексић

А, где иде тај 5А

(Фото Н. Неговановић)

Ако Београђани желе комоцију у јавном превозу, онда треба да сачекају аутобус 5А. Нарочито они који би да се превезу од Вуковог споменика до Дорћола. Али уместо тога већина суграђана која путује овом трасом чини управо супротно – с великом дозом сумњичавости избегавају овај аутобус. Месецима многи суграђани не желе да улазе у њега већ упорно чекају 26, 27 или ЕКО1, који су врло често крцати, а поготову по лошем времену.

Разлог за избегавање линије 5А је што многим путницима и даље није јасно којом трасом она тачно саобраћа. Овај аутобус је делимично наследио трамвај 5 који је привремено укинут летос после почетка радова на потезу од Рузвелтове ка тврђави, али пошто иде преко Трга републике, Трга Николе Пашића и Булевара краља Александра, бројни корисници јавног превоза га не доживљавају као замену за линију 5.

Зато она мањина која је ухватила цаку с привременим аутобусом 5А и његовом трасом већ дуже користи незнање већине и ужива у линији на којој углавном нема гужве. Тако је и ових дана. На већини других линија стандардно је било крцато, а у 5А милина. На врло прометној траси од Вуковог споменика до Трга републике у овом аутобусу је трећина места за седење све време било празно, а ни у простору за стајање није било гужве. Истовремено у аутобусима који су се кретали испред и иза 5А, човек преко човека. Зато сви којима су одредиште центар или Улица цара Душана, слободно могу да избегну гужве у аутобусима 26 и 27 и уђу у знатно растерећенији аутобус 5А.

 

Коментари6
a3c9e
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

srbad
Pa jedan od razloga je dok 5a obidje park, guzvu u bulevaru, lakse vam je peske do Dorcola!
Danica
Neverovatno je koliko je Dorćol odsečen poslednje dve godine. Dok dočekan 79 ili 5A koji ni na jednu bitnu raskrsnicu ili 26,24 kojima se red ne zna, radije idem peške po 2- 3 km. Vratite tramvaje molim vas!!!
Мирослав
Аутобус 79 је мењао трасу и станице и никада нигде градске бирократе нису, за ових више од пола године, ставили никакво обавештење. Чак ни само број на станици, или по новом стајалишту, а камо ли обавештење за трасу. Интересантно је да су након доношења одлуке о укидању линије 28 њени бројеви већ сутрадан скинути са табли.
Piglet
Kao da je.neki problem odstampati A4 format sa 5-6 znacajnih stajalista na trasi i svima jasno kuda ide- ako se hoce, al' posto se nece...onda ide ovako.kako ide...
biljka
Kako su nam označena i održavana stajalista ništa ne čudi. Niti GSP lepo održava niti građani čuvaju stajalista i okolinu. Kao i sve...

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља