уторак, 28.01.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 13:53

Триван: Забрана увоза возила са „евро3” мотором реална од 2021. године

недеља, 10.11.2019. у 11:59
(Фото Пиксабеј)

Реално је да од 2021. године у Србији на снагу ступи забрана увоза аутомобила са „евро3” стандардом мотора, изјавио је данас министар за заштиту животне средине Горан Триван.

Он је за ТВ Прва рекао да је то једна од мера која је неопходна за смањење загађења ваздуха, као и борбе са опасним отпадом, што стари аутомобили након употребе постају.

„Нисам сигуран да можемо више да дозвољавамо да будемо гробље најлошијих аутомобила”, казао је Триван и додао да су аутомобили сами по себи опасни отпад и да се ту не ради само о издувним гасовима којима загађују ваздух.

Како је навео, Министарство заштите животне средине далеко је „догурало са иницијативом за забрану увоза 'евро3' аутомобила”, међутим, како додаје, и ту је потребно постићи одређени консензус у друштву.

Триван наводи да би за почетак био забрањен увоз „евро3” мотора, а да лично сматра да би било добро размислити и о забрани „евро4”.

„Није реч само о загађењу, већ и о безбедности. Не верујем да ће цена битно утицати на то шта ћемо радити, држава мора да повуче тај потез да бисмо сами себе заштитили. И у овоме што се десило последњих 15 дана када је загађеност у питању, видимо последице саобраћаја, односно саобраћај је значајно допринео томе”, рекао је министар, преноси Танјуг.

Истиче да први корак ка смањењу загађености ваздуха који се тиче саобраћаја јесте да се елиминишу лоши мотори, а да је други корак да се ограничи кретање возила која највише загађују, што би кроз пар година допринело знатном паду загађења ваздуха из аутомобила.


Коментари23
bb5af
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Petrović
Opredelite se već jednom šta je glavni razlog uvođenja ove zabrane uvoza auta sa euro 4 motorom.Da li to zagađenje,ili je sigurnost ili što je izvesnije nešto treće.Biti se više zna ko šta priča,ko koje stavove zastupa,o čemu je ovde reč.Onaj iz instituta za bezbednost navodi jedne razloge,drugi sa fakulteta druge,vi navodite treće razloge,o čemu se ovde radi.Otprilike sve se svodi na onu narodnu,kolje vola za kilo mesa.Na bezbednost najviše utiču bahati sinovi,kumovi,zaštićeni u bmw-ima
Pero Mitev
Odlicna zabrana. Ovako treba Skopljanci da praktikuju. Zabrana uvoza vozila starijih od 8 godina. Stace nam krs i otpad.
Punisa
Evo da sam ja neki sa televizora koji se ista pita smanjio bih zagadjenje za male pare gotovo trajno. 1) sredio bih putnu infrastrukturu da ima manje guzvi u gradu.prosirio ulice vozdovac,dusanovac,topcider,rakovica,mirijevo. 2) uveo bih gas svima besplatno pa neka placa koliko ko moze potrosnju-zabraniti upotrebu uglja. 3) stimulisati registraciju TNG i dvotockasa 4) obavezao bih zakonom investitore 1 sprat-1 drvo Svaki stan - jedan parking.
Драган П.
С једне стране, проширивали бисте улице, на рачун чега? Па на рачун зелених површина! А са друге стране бисте обавезали инвеститоре да саде дрвеће - где? На проширеним саобраћајницама? Бесплатно увођење гаса својим грађанима вероватно ни један Луксембург не би могао да финансира, а камоли Србија. Маните се демагогије, гори сте од ових који су "на телевизору"...
Препоручујем 8
veljko dimitrijevic
Ministar Trivan kao Tarabić, sve njegove aktivnosti će se ostvariti u dalekoj budućnosti kada on ne bude u Vladi.
Ivan
Za trziste u Srbiji je realno Euro 4 jer cena automobila u EU izmedju euro3 i euro 4 nije velika treba veca kontrola katalizatora i opste stanje vozila drugi recima vasa kontrola na tehnickom pregledu je veoma slaba

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља