четвртак, 21.11.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 16:47

„Србија возу” одобрен кредит од 100 милиона евра за куповину 18 возова

четвртак, 31.10.2019. у 14:31
(Фото А. Васиљевић)

Европска банка за обнову и развој (ЕБРД) одобрила је „Србија возу” кредит у износу од 100 милиона евра за куповину нових 18 возова.

Како се наводи у саопштењу ЕБРД-а, предузеће „Србија воз” купиће нове возове са четири вагона, који ће пружати удобне и поуздане услуге регионалног превоза путника на електрификованим деоницама железничке мреже.

У ЕБРД-у очекују да ће ово побољшање услуга „Србија воза” подстаћи нове путнике да почну више да користе железнички транспорт, што дугорочно може допринети смањењу емисије гасова са ефектом стаклене баште.

Сузан Горансон, директорка за инфраструктуру за регион Европе при ЕБРД-у, изразила је задовољство што је ЕБРД један од кључних партнера „Србија воза” у овом великом процесу ревитализације који води ка удобнијем и сигурнијем путовању за путнике у Србију, преноси Танјуг.

Југослав Јовић, директор „Србија воза”, изјавио је да ће овај пројекат допринети побољшању организације, квалитета и трошковне ефикасности услуга превоза путника у регионалном железничком саобраћају, и омогућити безбедније и удобније путовање за путнике.

Осим улагања у нови возни парк, ЕБРД је такође подржао „Србија воз” у проширењу и модернизацији железничког депоа за одржавање у Земуну, као и настојањима компаније да унапреди своје информационе системе, управљање енергијом као и систем за продају карата.

Паралелно с тим, ЕБРД подржава компанију у побољшању организације и корпоративног управљања, што би требало да допринесе повећању ефикасности и укупној модернизацији компаније.


Коментари7
ba0f0
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Miodrag
U Srbija se struja dominantno pravi sagorevanjem fosilnih goriva, tako da priča o zaštiti životne sredine ne može više ni predškolskoj deci da se plasira. Interes je jedini motiv
toma
Na zalost, verovatno je to tacno, kao sto je tacno da je mogući proizvodjač vozova "Goša" unisten i prodat òvih dana u bezcenje. ,,Gosa" je proizvodila EMV, i iz politickih razloga ranije, baš kao i sada, postala je koleteralna steta, jer su iz Rige uvezeni, za srpsu železnicu, a sada ,,još se ne zna"?! Železnička industrija, nekad ponos Srbije, sada je ugasena, i to definitivno, dok naši susedi mudro razvijaju domicilnu i cuvaju ju je iz strateskih i privrednih razloga. ,Gosa' sada možda moze jos, da eventualno radi one prljave i jeftine poslove, koje nasi prijatelji sa Zapada neće. A mogla je EMV, i sada može uz uslove...
Gala
Kada planirate kupovinu novih tramvaja, jer stari se raspadaju u vožnji. Skretnice su radjene nekvalitetno, vrlo često vozači pred skretnicama izlaze sa metalnom šipkom i rucno pomeraju skretnicu. Sedišta u tramvajima su prljava, pocepana, jer gradsko rukovodstvo u Beogradu ne koristi tramvaje kao prevozno sredstvo. Prevoz u Beogradu je katastrofalan.
Милан Топалов
КОЈА ЈЕ ОВО ЛОГИКА!? Пруга све мање, а, ови купују возове!!!??? У Банату, који је после преузимања, 1918. имао најразвијенију жел. мрежу у Европи, сада НЕ САОБРАЋАЈУ ВОЗОВИ, а, "УРАЂЕН ЈЕ РЕМОНТ", од Панчева преко Орловата,и Титела, до Н. Сада!!! Од Зрењанина НЕМА воза за Бг и Кикинду, а, према Вршцу је пруга у трави!!! Прекинут је пут. саобраћај између Бг и Н. Сада, "на 4 године"!!!??? Ко је овде...? Прекор из Баната!
Bond
EBRD sa celnikom ove banke su u ovoj drzavi zaradili milijarde evra. Za ovih 100 miliona evra kredita treba razmisliti ? Sto da EBRD ne bude suinvestitor ? Ovoj banci akcije Komercijalne banke je platila srpska vlada i to ne po trzisnoj ceni na berzi koja je bila niska i po kojoj su akcije prodavali svi imaoci ovih akcija na Beogradskoj berzi.Na taj nacin se moze zakljuciti da se ministar finansija Mali ponasao kao prevarant prema sopstvenoj drzavi. ( RS je bila akcionar Komercijalne banke ad )

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља