субота, 14.12.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:00

„McCann Београд” проглашен агенцијом године у Србији

среда, 30.10.2019. у 22:09

„McCann Београд” проглашен је за агенцију године у Србији на националном фестивалу „Кактус 2019”. Након великог успеха на регионалним „адвертајзинг” фестивалима „BalCannes” и „Golden Drum”, ова агенција освојила је престижно признање четврти пут у последњих 5 година, наводи се у саопштењу.

У конкуренцији 183 пријављених радова, према оцени жирија који су чинили угледни маркетиншки професионалци из земље и региона, „McCann Београд” имао је највећи број бодова, а награђене су кампање „Не одричем се”, „fARytale Journey” и „#StayClean”, које су реализоване у сарадњи са агенцијама „УМ Београд” и „Drive”.

„Награда за агенцију године доприноси томе да на сјајан начин приведемо крају једну за нас доста захтевну годину. Поносни смо и на чињеницу да ово признање освајамо четврти пут у последњих пет година и што стручна јавност препознаје наш рад у разноликим категоријама у којима смо награђени. Ово је признање и за брендове са којима радимо, наше сараднике и партнере, али и за тим који бележи успехе на локалним и интернационалним фестивалима. Задовољство нам је да заједно остварујемо сјајне резултате”, рекла је Јелена Јазић, директорка агенције „McCann Београд”.

Ова агенција послује у оквиру „I&F Grupe”, једног од водећих комуникационих система у југоисточној Европи и Нордијском региону.

„Кактус” је струковна награда која се додељује компанијама, институцијама и агенцијама за најквалитетније и најпрофесионалније појединачне и интегрисане кампање у протеклој години. О наградама одлучује стручни жири који чине угледни професионалци из креативних ПР и дигиталних агенција из Србије и региона.


Коментари4
d69a2
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Nebojsa
Agencije koje prodaju maglu i gutaju novac ovog naroda advertajzig ima smisla samo u zemlhama gde je ekonomski zivot bogat a srbija je unistila zdravu ekonomiju ja ne znam sta oni rekkamiraju osim stranih firmi ovde ...sramota
Petar
Hmmm. Nadam se da ovo nije povratak na staro. Mc cann je imao kampanje koje su 2000-tih obrstile budzet, u korist onih koji su tada vladali. Kroz advertajzing ociglednog: eps, nis i naftnu industriju, a radile su ih, pored ostalih "velicine" poput S. Sapera i O. Beckovic. Jer se "intelektualno" lukrativno placalo a ne zahteva nikakvu sirovinu. Brojke kazu i da su bile vezane za preprodaju tv sekundi odn. marketing kojim se jedan od opozicionih vodja zestoko obogatio. Kad cujem za ovu kompaniju..
Павле
Све сте побркали г. Петре...слабо се ви разумете у ову проблематику. Осим ако Вам намера није нешто друго.
Препоручујем 1
Aca
Pisite bre na Srpskom ko boga vas molim,,,,,,sta je to "advertajzing"????????????

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља