субота, 30.05.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
понедељак, 28.10.2019. у 12:57

„Кар гоу” тражи изјашњавање Уставног суда о „прикривеном иследнику”

Протестна вожња Кар гоу у Београду (Фото Танјуг)

Председник Удружења грађана „Кар гоу” Александар Вучић предао је данас иницијативу Уставном суду за покретање поступка законитости и уставности одредби Закона о превозу путника које се односе на коришћење „прикривеног иследника” јер се „гази” Устав.

„Закон о кривичном поступку примену прикривеног иследника ограничава на најтежа кривична дела. Зато је за његово коришћење потребна наредба судије, на образложени предлог јавног тужиоца, а прикривеног иследника одређује министар полиције, директор БИА или ВБА. Ово су најважнији људи у безбедносном систему Србије, а у Закону о превозу то може да уради саобраћајни инспектор”, рекао је Вучић, саопштио је „Кар гоу”, преноси Бета.

Објашњавајући да је „прикривени иследник” регулисан на један начин у Закону о кривичном поступку, а на потпуно другачији у Закону о превозу путника, он је рекао да је тако учињена повреда „не само владавине права, већ и јединства правног поретка”.

Вучић је подсетио да је „Кар гоу” у мају поднео иницијативу Уставном суду за оцену уставности Закона о превозу путника у друмском саобраћају и сагласности са Европском конвенцијом за заштиту људских права и основних слобода.

„Тачно је прошло шест месеци од претходне иницијативе за оцену целог закона. Знамо да Уставном суду треба времена и да је правда спора али достижна. Међутим, подношењем нове иницијативе за овај конкретни члан, чувамо и Суд и сам Устав од гажења”, нагласио је Вучић.

Коментари9
7d53b
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

pakita
... i reče "pusti te nezahvalnike, radim 7-8 sati jer sam u godinama, ne jurim kvake i ne radim vikendima, samo na adresu i zaradim 700-800 eura mesečno, a ako mi crkne neki uređaj u kući ili zatreba više ja izvezem vikend ili dva i eto još par stotina". Izvadih opet sitničavih 800-900 dinara i pomislih kako ću da izljubim ove moje provincijske taksiste kojima bih za istu vožnju platio najviše 250 -300 dinara. Pozdrav svim taksistima iz unutrašnjosti, hvala vam na normalnim cenama.
Игор Трифуновић
Користим carGo, веома сам задовољан, услуга је одлична и кошта >40% мање од таксија. Зашто малтретирају те вредне, предузимљиве, корисне људе? Да би се одржао нечији монoпол?
Земун
@@Marko Nikolic Ја имам радњу за продају боја и лакова и волео бих да држава ограничи број ових радњи. Поред мене човек има пекару мислим да је и он за то да више нико не може да отвори пекару јер их има доста и тешко се ради...
Marko Nikolic
@Sasa Zato sto taksi dozvolu izdaje grad, a ne drzava. Npr. taksista iz Kragujevca nema dozvolu za rad u Beogradu, i obrnuto. To je sve. @@Marko Nikolic Sta vi zapravo zelite da kazete? Ja bih recimo voleo da budem pilot, ali ne mogu jer ne ispunjavam uslove. Kakav je to argument.
Прикажи још одговора

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља