субота, 07.12.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 10:20
ПОТРОШАЧ ПИТА

Одговор исти – влага у телефону

понедељак, 30.09.2019. у 10:36
(Фото Пиксабеј)

Шта да радим уколико ми трговац одбије рекламацију уз образложење да је у питању физички, односно механички квар или влага? То ми се догодило приликом рекламације телефона, када су ми у сервису рекли да је у телефону пронађена вода и да не прихватају рекламацију, а гаранција још није била истекла.

ОДГОВОР:

Пракса је трговаца да рекламације уважавају само када није у питању физички квар/оштећење како би се оградили од злоупотребе потрошача. Дакле, ако је у питању физичко оштећење робе или неки други вид потрошачевог утицаја на неисправност, трговац није у обавези да прихвати рекламацију.

Ситуација је доста компликована, јер је ваша реч против њихове и неопходно је вештачењем доказати спорне чињенице и у зависности од налаза остваривати право из гаранције. Можете изабрати судског вештака са списка на сајту Министарства правде, однети у други овлашћени сервис или однети код неког од професора стручних за ту област на Машинском факултету како бисте добили независно стручно мишљење о узроку неисправности. Уколико се утврди да се ради о неквалитету уређаја, а не о неправилном руковању и одржавању, постоји законска обавеза трговца да прихвати рекламацију.

Одговара Центар потрошача Србије

 


Коментари8
85506
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

сивошевић
Реч године ОБМАНИЗАЦИЈА!! препоручујем
Zikica
mehanicko ostecenje ekrana je razuman razlog za odbijanje garancije samo za ekran ako ti reklamiras da baterija ne traje 15 minuta od 100% kapaciteta do gasenja telefona onda je baterija ta koju si reklamirao te se ona u garantnom roku ima popraviti i to je to. Meni je daleko cinicniji primer da servis ne zeli da popravi elektroniku ako korisnik ne plati zamenu ekrana e to je vec za macolu.
Zikica
Neka ti prodavac dokaze da je telefon hermeticki zatvoren i da mu nece smetati vlazne ruke i znoj tela kad telefon nosis u dzepu ili recimo primis poziv na kisi. Ako nije u mogucnosti to da dokaze neka ga popravlja ili testiraj telefon na otpornost protiv izloga i povreda glave.
Djurdja
Kad kupis drugi nemoj da ga kupas pa se onda iscudjavas.
Богдан Југовић
Миха је рекао суштину. Наиме, што се тиче државе, иако је већина одредби Закона о заштити потрошача прилично ригидна, примена истог је чињенично фригидна. Организације за заштиту потрошача су заправо лица која су нашла начин за стицање лаке зараде користећи муке ојађених купаца и корисника банкарских услуга, а у суштини је у питању обманизација потрошача. У конкретном случају са телефоном, предаш телефон на сервис, сервисер после мало навлажи телефон, остану флеке од минерала и ћао гаранцијо.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља