недеља, 17.11.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 18:20

Амерички часопис препоручује „Фијату” да „убије” „500-Л”

субота, 28.09.2019. у 21:01
(Фото Р. Крстинић)

Амерички часопис „Кар енд драјвер” препоручио је „Фијату” да „убије непривлачни ’500-Л’” који се производи у Крагујевцу, јер му је продаја у САД драстично опала, на једва 1.413 комада током целе 2018. године.

Проблем „Фијата” је то што му продаја, од 2011. године, када се вратио на тржиште САД, и која се попела на 46.121 аутомобил 2014. године, од тада стално опада, те је 2018. године продао свега 15.521 возило, рачунајући целокупну „Фијатову” сада остарелу и невољену гаму: „500”, „500-Л”, „500-X” и „124 спајдер”.

„Фијатов” укупан годишњи промет у САД је тако мањи од једнонедељне продаје „Фордових” камионета „Ф-150”, пише часопис. Поправка би била да најпре „Фијат” убије непривлачни „500-Л”.

Потом би та компанија требало да направи модерну верзију свог некада популарног модела – једноставног, приступачног „фијата 124” који му је помогао средином шездесетих година. „Фијат” би могао да га изгради на ономе што већ има на „маздиним” костима које чине основу садашњег „фијата спајдера”.

Тиме би се „Фијат” вратио коренима: да буде „БМВ серије 3” за сиромашног човека: робустан, приступачан, забаван за вожњу и смишљен да купцу пружи самопоуздани осећај „Ал’ изгледам добро”, исти као када се обују италијанске кожне мокасине, навео је часопис.


Коментари14
44327
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
Уместо да смо, као "Dacia" (са Реноом) или "Škoda" (са Фолксвагеном), нашли партнера и САЧУВАЛИ име (бренд "Застава") и под тим именом правили лиценциране моделе, па шта буде, сада само можемо да гледамо и чекамо.
kosta
Ma neka samo hoce Amerikanci da se Srbi pate, da ostane narod u Kragujevcu bez posla, i neka mi moramo odmah, kao odgovor, reći da su američki automobili krš smeće i ostalo...dovoljno je samo da procitas naslov ovog priloga i da odmah znas zasto je objavljeno i sta ces dalje procitati u komentarima.
Бранко
Коста, српски брате, Фијат не може у Русију зато што није српски производ. Фијат раја склапа у Крагујевцу ЗА ситниш... Дакле, без обзира како и шта мислили о САД, каналишите у овом случају свој бес конструктивно.
Препоручујем 10
Nikola Nesic
Poređenje je pomalo trapavo, italijanske mokasine ne nose baš muškarci koji drže do sebe, kao što i italijanske automobile u SAD ne voze pravi Amerikanci. Ko bi u bi u Wisconsinu ili Texasu kupio italijanski auto, na srednjem zapadu, jugu? Sledi pitanje zašto bi muškarac nosio ženske cipele, ili vozio italijanski auto?
Сима
Поређење ти није на месту . И Висконсену се носе зимске чизме , а у Тексасу каубојске . Зашто би било ко носио зимске чизме или каубојке када иде на посао , или вози децу у вртић или иде на море ? Као што 500 л нема прођу у Америци , тако ни овде ( остатак света ) Ф150 нема прођу . Не кажем да је Ф150 лош , напротив , али једноставно није оно што је потребно људима . У Америци је гориво много јефтиније него овде , плате су моооого веће и има више простора , дистанце су веће, и Ф150 је логичан
Препоручујем 13
Дринко Кончаревић
Кад им се већ убија, нека убију нови Форд мустанг. Овај нови није поновио успех првог мустанга. Нека се Форд врати моделу "т" па да видимо "успех"?
"mustang" iz 1968. cami u garazi
Od "mustanga" jedino me interesuje onaj legendarni Fordov "mustang"- kabriolet iz 1968. godine. Onomad, u Parizu, vidim dvojicu momaka u crvenom "mustangu"-kabriolet. Kad se zaustavise na crveno na semaforu pitam mladjanog sofera kako je dosao do ovog "mustanga" iz '68. "Poklonila mi ga baka, lezao joj u garazi" - nasmijesi se ponosni vlasnik "mustanga". Da li neko od citalaca "Politike" ima djedu ili baku da mu pokloni mazenog "mustanga" iz 1968. godine, a koji cami u nekoj garazi? (Dj. Te.)
Препоручујем 13
Beogradjanin Schwabenländle
Не само ФОРД него ни један други УС-амерички аутомобил није доживео тако велику потражњу и продају, у Немачкој, као Мустанг и још неколико спортских кола из те класе, из УСА
Препоручујем 13
miki
Svaki auto vredi i valja kolika mu je cena kao polovnjaka kod nas ili na zapadu, fijat je na zacelju jeftin kao polovnjak, to sve govori.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља