недеља, 25.10.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
четвртак, 05.09.2019. у 10:07 Д.А.

Проширење Булевара патријарха Павла

Биће положено четири километра шина и исто толико електроводова, постављено 49 стубова контактне мреже на којима ће се налазити и јавно осветљење повезано са више од 3,5 километара каблова за напајање
(Фото Беоинфо)

Мајстори су почели да уређују нову деоницу Булевара патријарха Павла. Радници конзорцијума који предводи „Енергопројект” имају задатак да уреде четири коловозне траке и трамвајски коридор на деоници дугој око два километра, од Кошутњака до Улице Пере Велимировића.

Булевар ће имати по две саобраћајне траке у оба смера, а у средини ће бити трамвајска пруга постављена на издигнутој трамвајској баштици. Биће положено четири километра шина и исто толико електроводова, постављено 49 стубова контактне мреже на којима ће се налазити и јавно осветљење повезано са више од 3,5 километара каблова за напајање.

Испод саобраћајнице биће положено око девет километара водоводних и канализационих цеви. Геотехничка истраживања су показала да постоји висок ниво подземних вода, тако да ће се тло испод саобраћајнице заменити.

У току радова, како је јуче истакао Горан Весић, заменик градоначелника, ниједног тренутка неће бити заустављања постојећег саобраћаја. Он ће се нормално одвијати путем којим сада иде.

– Када завршимо две потпуно нове траке и трамвајске шине, саобраћај се пребацује на њих и онда ће се реконструисати постојеће траке. На крају, имаћемо директну везу Раковице са Мостом на Ади што ће знатно растеретити саобраћај у овом делу града и смањити гужве – казао је Весић додајући да на те гужве нарочито утиче то што у току градње Моста на Ади нису саграђене и приступне саобраћајнице.

– Пре две године урадили смо приступне саобраћајнице са новобеоградске стране и спојили Тошин бунар с мостом, а сада је на ред дошла саобраћајница према Кошутњаку. Тек када све ово завршимо, можемо да кажемо да је Мост на Ади коначно завршен – рекао је Весић.

Булевар патријарха Павла налази се на новој унутрашњој обилазници у Београду која ће повезивати Мост на Ади са новим мостом код Аде Хује. Да би се, како је додао Весић, повезала ова два моста, неопходно је да се прошире и улице Пере Велимировића, Борска, Црнотравска, Саве Машковића, петља „Ласта”, а потом преко Малог Мокрог Луга и заобилазећи Миријево да се дође до моста код Аде Хује.

– Све ове улице биће проширене и имаће четири саобраћајне траке – истакао је Весић подсетивши да град припрема тендер и за изградњу последње деонице Булевара патријарха Павла – од Кошутњака до Моста на Ади. 

– Да бисмо обезбедили везу овог булевара са Мостом на Ади, користићемо постојећи железнички коридор да не бисмо улазили у Топчидерски парк. Радимо пројектовање, решавају се и имовински односи и чим то завршимо, расписујемо тендер и за ову деоницу. Тек када то завршимо, као и Топчидерски тунел, моћи ћемо да кажемо да коначно може да се приђе Мосту на Ади – истакао је Весић и указао да ће сви ти додатни радови око Моста на Ади град коштати додатних од 120 до 140 милиона евра.

Коментари0
90348
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља