среда, 20.11.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:47
ПОТРОШАЧ ПИТА

После поправке замена производа

среда, 04.09.2019. у 10:05
(Фото Пиксабеј)

Купила сам у септембру 2017. године машину за прање веша у продавници „Вин Вин” на Новом Београду. Нисам имала проблеме са машином све до августа када су се покварила врата. После прања врата на веш машини не могу да се отворе. Позвала сам сервис и замењен је део на брави. Међутим и после поправке врата опет не могу да се отворе. У међувремену сам приметила да ни сат који показује трајање одређеног програма прања не функционише. Рецимо, укључим програм који траје три сата и 20 минута, а после 10 минута на дисплеју се покаже другачије време од 2 сата и 20 минута. То није једина замерка на ову машину, па ме интересује да ли имам право да од продавца тражим другу машину, јер не желим више никакве поправке. Машина је и даље у гарантном року.

ОДГОВОР:

По основу Закона о заштити потрошача имате право на замену, јер се квар већ једном десио. Ово проистиче из Закона о заштити потрошача, по коме продавац одговара за саобразност робе у року од две године. То значи да би требало да поднесете нову рекламацију продавцу са захтевом за замену. Они имају рок од осам дана да одговоре на ваш захтев.

Одговара Зоран Николић, НОПС

 


Коментари1
2457c
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Мр Радомир Шћепановић
Мени су из ТЕХНОМАНИЈЕ донели две покварене машине за веш CANDY. Тражио сам да ми врате паре, што су и учинили

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља