недеља, 20.10.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 21:55

Почињу припремни радови за изградњу аутопута Београд-Сарајево

недеља, 01.09.2019. у 10:45
Аутопут "Милош Велики" (Фото Танјуг)

Ова година је врло важна за инфраструктуру Србије, завршава се изградња коридора, али и креће се са градњом ауто-пута Београд-Сарајево, изјавила је данас министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић.

Она је истакла да је аутопут Сремска Рача–Кузмин део наше везе са БиХ и јако је важан.

Зорана Михајловић је, гостујући у Дневнику РТС-а, истакла да припремни радови за градњу аутопута Београд–Сарајево почињу данас и сутра а

турска компанија ће заједно са српским компанијама радити овај део пута. То није све, додаје министарка, ради се упоредо и пројектно-техничка документација тог другог дела прстена наше везе са БиХ, а то је деоница од Пожеге до Котромана дуга 63 километара.

„Наравно, то је само један од аутопутева које ми почињемо ове године да радимо. Почели смо у мају већ Прељина–Пожега да радимо. Много нам је важна та деоница, јер одатле се рачвамо за Црну Гору и БиХ”, истакла је Михајловићева, јавља Танјуг.

Она је указала да нема никакве дилеме куда иде траса аутопута, као и да су око 2 и по године потребне да се радови заврше.

„Овде почињемо радове на мосту који практично представља најзахтевији део те деонице”, рекла је Михајловићева.

Данас је почела наплата путарине на ауто-путу „Милош Велики”, а министарка каже да је природно да када се користи аутопут да се путарина плаћа.

„Ми ћемо се максимално потрудити да и Коридор 10 и овај коридор 'Милоша Великог' опремимо свим функционалним садржајима до следеће године. Нису то само одморишта, то су и ресторани, то су и хотели, то је такозвани излаз ка верском туризму и другим облицима туризма”, објаснила је Михајловићева.

Она је додала да је циљ да Србија понуди све што може туристима, како домаћим тако и страним.

„Ми радимо на том пројекту и можемо очекивати следеће године да имамо не само пут, већ и оно поред аутопута што треба да имамо”, рекла је министарка.

Иако је тај ауто-пут растеретио Ибарску магистралу, створио је неочекиване гужве на прилазу Обреновцу, а Михајловићева на питање да ли се то могло избећи каже да сматра да како се који део аутопута завршава треба га пуштати у саобраћај.

„Па могло је да се избегне да немамо аутопут, а ја мислим да је велика ствар да имамо и да заобиђемо Ибарску магистралу и да будемо безбеднији, да одемо до Чачка за 50 минута и могли смо да када смо урадили аутопут да га не пустимо до децембра када ћемо пустити деоницу Сурчин–Обреновац, 17,5 километара када практично више тих гужви неће бити”, рекла је Михајловићева.

„Мислим да чим урадимо било који део аутопута треба грађанима да дамо да користе, јер то сигурно значи ефикаснију и бржу конекцију, а самим тим и бољу безбедност”, додала је министарка.

Она је истакла да су се те гужве стварале углавном викендом и због летњих одмора, као и да мисли да ће у септембру гужви бити значајно мање.


Коментари4
704c7
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Beogradjanin Schwabenländle
Враћају се Турци вилајету !
Rastko
Pravimo put kako bi Sarajlije i ljudi iz centralne Bosne lakše bežali iz BiH.
Авдашол и буше Ломиша
"Михајловићева на питање да ли се то могло избећи каже да сматра да како се који део аутопута завршава треба га пуштати" Није суштина проблема у томе што је сада отворена деоница од Мислођина до Љига, него је суштина проблема у томе што није унапред планирано да се претходно Обреновац повеже са ужом територијом Београда. Осим тога, пут за Обреновац около наоколо, преко Срема, није право решење. Зашто није урађен пут десном обалом Саве?
Aranđel Mihajlović
Deonica Beograd - Obrenovac nije rađena desnom obalom Save zbog klizišta na Umci , za koji stručnjaci kažu da je najveće u Evropi. Inače jeste pravo pitanje zašto prvo nije urađena kompletna prva deonica od Novog Beograda do Obrenovca , koja je najopterećenija .
Препоручујем 42

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља