недеља, 22.09.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:20

Покренут нови алат „Фејсбука” који блокира праћење

уторак, 20.08.2019. у 21:28
(Фото Пиксабеј)

САН ФРАНЦИСКО – „Фејсбук” је покренуо дуго обећавани алат који корисницима омогућава да ограниче податке које та друштвена мрежа може о њима да прикупи са других сајтова и апликација.

Компаније је данас саопштила да додаје секцију на којој се може видети активност коју „Фејсбук” прати ван свог сервиса преко својих „лајковања” и других средстава.

Корисник може да изабере да буде искључен из праћења, а у супротном ће се праћења наставити по досадашњем систему, преноси АП.

Алат који је раније био познат као „очисти историју” сада ће имати помало неспретно име „Офф активности Фејсбука”.

АП наводи да ће „Офф Фејсбук” бити и даље коришћен за сакупљање бројних информација које та мрежа користи како би циљано корисницима приказивала рекламе.

Блокирање праћења може да значи да ће корисницима мање реклама изгледати познато, али неће променити број реклама које ће они видети на „Фејсбуку”, као ни начин на који „Фејсбук” користи њихове активности да би им приказао рекламе.

Чак и ако искључите праћење, „Фејсбук” ће и даље сакупљати податке на „Офф активностима Фејсбука”, само ће искључити те активности са вашег профила, упозорава АП.

Из „Фејсбука” уверавају да фирме неће знати да сте баш ви „кликнули” на њихову рекламу, али ће знати да је неко то урадио, преноси Танјуг.

Тако ће „Фејсбук” и даље моћи да саопшти клијентима колико се добро котирају њихове рекламе.

Нови алат омогућиће корисницима да избришу историју претраживања са „Фејсбука” и да га спрече да прати даља претраживања и посете сајтовима.

На тај начин „Фејсбук” неће моћи да користи информације сакупљене са апликација и сајтова како би циљано приказивао рекламе на „Фејсбуку”, „Инстаграму” и „Месинџеру”.

„Фејбук” неће моћи ни користи такве информације да би корисницима приказивао постове за које мисли да ће им се свидети, као што су вести које деле њихови пријатељи.

Нови алат је данас покренут у Јужној Кореји, Ирској и Шпанији, што је у складу са „Фејсбуковом” тенденцијом да прво лансира нове могућности на мањим тржиштима.

Компанија није саопштила када ће ова новина заживети у другим земљама, али је навела да ће то бити у наредним месецима.


Коментари0
42f38
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља