понедељак, 19.08.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:27
ПОТРОШАЧ ПИТА

Рекламација само у трговини где је роба купљена

среда, 24.07.2019. у 13:45
(Фото Пиксабеј)

У једном аутлет центру купила сам ципеле. Када сам их први пут обула, јасно се при мало дужем ходу могло приметити да десна ципела није добро фабрички направљена и да има одређени недостатак. Како станујем у Београду, да не бих поново одлазила у тржни центар, који је удаљен око 50 километара, покушала сам да у њиховом представништву у главном граду рекламирам обућу. Речено ми је да рекламацију могу да доставим искључиво у трговини где је обућа купљена. Да ли су у праву и каква су права купаца у оваквим случајевима?

ОДГОВОР:

Потребно је да рекламирате обућу код трговца где је роба и купљена. Трговац није у обавези да уважи, то јест прими вашу рекламацију, уколико роба није купљена у том малопродајном објекту. Наравно, има и таквих трговина који ће купцима изаћи у сусрет, али то није њихова законска обавеза.

Одговара Национална организација потрошача Србије


Коментари0
8999f
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља