петак, 23.08.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:03

Први трамваји кренули преко Моста на Ади

петак, 05.07.2019. у 08:57
(Фото Д. Алексић)

Први трамваји кренули су јутрос да саобраћају преко моста на Ади, након завршетка радова на постављању трамвајских шина, речено је Танјугу у Градском саобраћајном предузећу (ГСП).

Како наводе у ГСП-у, преко Моста на Ади успостављене су линије 11Л, 13, 12 и 3Л1, преноси Танјуг.

У саопштењу Секретаријата за јавни превоз објашњава се да ће линија 11 (Калемегдан/Доњи град/ - Блок 45) која је до сада за везу Дорћола (окретница Калемегдан-Доњи град) и Новог Београда (окретница Блок 45) користила Стари савски мост, убудуће саобраћати преко Моста на Ади.

Она ће се, уместо Улицом Милентија Поповића, кретати Булеваром војводе Мишића, чиме се омогућава директна веза Дорћола и Новог Београда са Сајмом.

С обзиром да су у току радови на реконструкцији Карађордеве улице, ова линија ће привремено саобраћати на релацији Ташмајдан - Блок 45 и носиће ознаку 11Л.

Трамваји на линији 13, од окретнице у Пожешкој улици на Бановом Брду до окретнице у Блоку 34, који су до сада користили Стари савски мост, такође ће убудуће саобраћати преко Моста на Ади.

„На тај начин оствариће се најкраћа и најбржа веза не само између ова два насеља већ ће ову погодност моћи да користе становници и других делова Чукарице (Сремчица, Рушањ), Раковице и Барајева преседањем на линију 13 у Пожешкој улици”, наводе у Секретаријату за јавни превоз.

Верују да ће успостављање најкраће везе између Бановог брда и Новог Београда растеретити поједине аутобуске линије које саобраћају на тим релацијама, а досадашњим корисницима линије 13 значајно ће се скратити време путовања.

Такође, истичу у саопштењу, успостављају се четири нова трамвајска стајалишта која ће користити линије бр. 11 (у привременом режиму 11Л) и 13.

Два стајалишта биће успостављена у Блоку 42 и она ће представљати везу са будућом главном аутобуском станицом, док ће два стајалишта на петљи Радничка омогућити преседање на линије које саобраћају Радницком улицом (23, 37, 51, 52, 53, 56, 58 и 88), као и на линију 94 која повезује Бањицу, Мијаковац и Ресник.

На редовну трасу вратиће се и трамвајске линије 12 (Омладински стадион - Баново брдо) и линија 3 (Омладински стадион - Кнежевац), која ће под ознаком 3Л1 саобраћати привремено до окретнице у Топчидерском парку због радова на измештању Топчидерске реке.


Коментари9
fad0a
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

ZoinMihailo
Tramvaji preko Mosta na Adi idu toliko sporo kao da se plaše da ne upadnu u vodu jer su neplivači.
Dule Astro
Zašto ni u jednom mediju nema mape kuda sada ide tramvaj, tj, kako iz Jurija Gagarina kruži da bi se popeo na Most na Adi umesto da kraćom i mnogo bržom putanjom dođe do mosta?
Miljana
A zašto ne predjemo n trolejbuski saobraćaj i zašto ne ostavimo stari most na mestu na kojem je kad već bgdnavodi ne može da se izmesti na novobeogradsku stranu i da se obustave radovi u samom gradu pa da odahnemo već jednom.
dipl. agronom
Ostvarismo vekovni san,tramvajem u XXI vek...Jos da su na solarni pogon,kako je Nikola Tesla planirao...
Мртвајаме у ХХ кве
Значи, део трасе трамваја број 7, преко Карађорђеве, Старог савског моста, Земунског пута и Милентија Поповића (поред центра "Сава") ће се укинути све док буде трајала градња новог савског моста, а то ће трајати, највероватније годинама. Уколико се, можда, градски "оци" не смилују и не оставе нам Стари савски мост и започну градњу новог моста поред постојећег.
Ljubiša Ilić
Mora stari da se zameni novim, to ćeš shvatiti kada siđeš na Beograd na vodi. Tramvaji preko ovog mosta zveče, buka ne snošljiva čak i kada prolaze novi "Španci".
Препоручујем 10

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља