петак, 06.12.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 13:51

Инцидент на пружном прелазу: Почео да шутира спуштену рампу

недеља, 23.06.2019. у 14:22
После преласка преко пруге, возач је изашао из аутомобила и почео да руши рампу (Принтскрин Фото Твитер)

Снимак на ком се види младић како аутом прелази пружни прелаз и поред тога што је рампа спуштена, паркира се неколико метара даље, а онда се враћа и ломи прво један а онда и други браник освануо је пре неколико дана на твитеру, а начињен је, како тврди особа која га је поставила на друштвене мреже, на пружном прелазу у селу Мајур код Шапца.

Мештани тврде да се свакодневно суочавају са бахатим возачима на пружном прелазу, те да су овакве сцене учестале, преносе медији. Уместо поломљених, постављени су нови браници, преноси Танјуг.

Рампа коју је поломио нервозни младић ког су снимиле сигурносне камере, убрзо је поправљена, али у Железницама Србије напомињу да је ово веома чест случај и да свакодневно мењају делове које су поломили возачи насилно покушавајући да прођу између док су браници спуштени. Међутим, случај да нервоза дође дотле да се физички обрачунавају са рампом, није до сада забележен.

„Ми годишње имамо 4.000 поломљених браника. Дакле, то је десет дневно. Тако да можете да замислите колико је то честа појава – каже Ненад Станисављевић из Инфраструктуре железнице Србије.

У селу Мајур, где се догодио овај инцидент који је завршио на твитеру, кажу да то углавном чине млади. Овакав чин осуђују наводећи да тиме угрожавају и себе и друге.


Коментари15
3bf76
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Драган
У Турској се уништавање јавне имовине везане за безбедност саобраћаја третира као терористичко кривично дело. У складу са тим се и кажњава. Суштинско питање је: Кога стварно занима безбедност у саобраћају?
Боривоје Банковић
Кад год у саобраћају видим "бе-ем-ве", "ауди", "фолксваген", а последњих десетак година и "шкоду", склоним се. Никад ми се не жури као људима који то возе. Већина се не замара тривијалностима као што су мигавци или поштовање туђе предности, од једносмених улица праве двосмерне, а често им ни црвено на семафору није препрека. Не кажем да су сви такви, али возим пуно а ретко виђам да се бахати неко у "реноу" или "форду". Да имамо државу, овај дивљак би већ био у Митровици.
Ivan Zgrozeni
Kada ima rampe nije dobro. Kada je nema opet nije dobro.
Boj
Ovo je dokaz odgovornosti i kulture naroda! Da li iko od tih štetočina razmišlja da svoje dobro ruši. Koliko komentatora osuđuje ovo? A kada se desi nesreća onda svi urliču. Odgajaju omladinu da bude rušilačka. Za sve treba dobro kažnjavati i udarati po džepu pa neka počinioci misle šta su napravili. A i onda će urlikati zbog kazni, a ništa činiti da se ovakvi delikti spriječe. Koliko popravke koštaju i ko ih plaća. Ako željeznica snosi troškove, onda to ide na štetu plata zaposlenih.
Pera
Koliko je čvrsta ta rampa kad može tek tako da se polomi?!
Boj
Pitaj koliko je glupa glava onih koji lome te rampe!
Препоручујем 32

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља