понедељак, 22.07.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 18:19

Маск: Имамо новца за још десет месеци

„Тесла Моторс” ће ускоро остати без новца ако се не догоде озбиљне промене у смислу смањења трошкова
недеља, 19.05.2019. у 10:08
Тесла - најпознатији електрички аутомобил у свету (Фото Википедија)

ЊУЈОРК - Извршни директор произвођача електричних аутомобила „Тесла Моторс”, Елон Маск, рекао је својим радницима како ће „Тесла” остати без новца за десет месеци уколико се не догоде озбиљне промене у смислу смањења трошкова.

У мејлу који је Маск проследио америчким медијима он наводи како су мере смањења трошкова у компанији нужне без обзира што је Тесла у овој години зарадила 2,7 милијарди долара.

Маск и Заћ Киркхорн, однедавно директор финансија у Тесли, прегледаће све трошкове било које врсте широм света, укључујући плате, путне трошкове, најмове, дословно сваку уплату која одлази с банковног рачуна компаније, наведено је у мејлу.

Тесла је завршила први квартал 2019. године с 2, 2 милијарде долара зараде у готовини.

Међутим, компанија је изгубила 702 милиона долара, па је Маск у априлу изјавио да ће Тесла морати на „спартанску дијету”.

Компанија се потом извукла и подигла приходе на 2,7 милијарди долара.

„Ово је велики новац али нам даје само десет месеци да не доживимо банкрот”, каже Маск, пише „Сибиз а преноси Танјуг.

Ово није први пут да је амерички милијардер најавио финансијски крах Тесле.

Он је пре годину дана рекао да ће компанија остати без новца услед производње фамозног Модела 3.

О том аутомобилу говорило се као о аутомобилу који би из корена требало да промени аутомобилску индустрију.

Маск је недавно најавио и да планира да отпусти близу 3.000 радника.


Коментари6
b6dee
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Зоран
Преселите фабрику у Србију и одмах падају трошкови,а Тесла је и онако наш.
Lazo
Nece moci. Prvo nece dobiti gradjevinski dozvolu. Onda ce im traziti studiju o uticaju na okolinu. Onda ce se sindikat zaliti sto su godisnji odmori samo mesec dana. Radnici ce traziti plate kao u Americi jer nece da udu jeftina radna snaga. Za sve to vreme novine ce pisati kako Teslu samo interesuje profit. Zaboravi tu ideju.
Препоручујем 7
Juraj
"Маск је недавно најавио и да планира да отпусти близу 3.000 радника." Прави Тесла то никада не би урадио, већ би прво уложио сопствени профит. Компанија Маска не заслужује име славног научника.
Ninoslav
Stvarno bi se menadzment "Tesle" trebao pozabaviti troskovima. Taj auto se kupuje zbog drzavnih subvencija, barem ovde u Kanadi, inace ga ni najbogatiji (ni iz prestiza) ne bi kupili. Dobijete 50% povracaja i oslobodjeni ste svih taksi. Auto jeste dobar, ali jos uvek nije to TO -A MOZE JEFTINIJE, SAMO BI SE ONDA MORALI ODRECI JEDNOG DELA "KAJMAKA".
Nenad
Malo ga ti pretjera. Na modele koji su ispod 45,000 Kanada daje 5,000.
Препоручујем 7
Milos
Industrijski elitizam, preskupi autombili, sve veća kineska konkurencija, ograničen spektar potrošača i intenzivna anti - kampanja naftne industrije ... to je očekivan ishod.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља