уторак, 20.08.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:55
ПРОФЕСИЈЕ НОВОГ ДОБА

Милионери не воле компликоване жене

У Лондону ради агенција за упознавање и брачно посредовање чији су клијенти искључиво богати и успешни људи, а води је психотерапеуткиња српског порекла Сузи Емброуз
Аутор: Катарина Ђорђевићнедеља, 12.05.2019. у 15:19
Сузи Емброуз

Када је млад, богат и образован енглески аристократа ушао у ординацију Сузи Емброуз, психотерапеуткиње српског порекла, која већ 27 година живи и ради у Великој Британији, са констатацијом да још увек није нашао сродну душу, она је схватила да он уопште није усамљен случај. Тада је решила да оснује агенцију за упознавање и брачно посредовање под називом „Седамдесет – тридесет”, чији су клијенти искључиво богати и успешни људи. Од 2001. године до данас, више од 6.500 парова стало је на луди камен, а у сваком моменту психолози ове агенције имају захтеван задатак – да пронађу идеалну животну половину за око 350 особа чији годишњи приходи премашују милионе евра.

Иако већина особа мисли да богати могу да бирају емотивне партнере, истина је за битну нијансу другачија. Главни проблем због ког имућне особе не могу да пронађу партнера јесте време, тачније – недостатак слободног времена. Наиме, успешне особе веома пуно раде и око 70 одсто свог времена проводе на послу, а свега трећину времена „потроше” на спавање, оброке и минималне социјалне активности, због чега име агенције „Седамдесет – тридесет” рефлектује животни стил њених чланова. Друга предрасуда је да се успешни и богати мушкарци жене спонзорушама скромног социјалног и образовног порекла и да се богаташице удају за плејбоје плитког џепа.

Ни спонзоруше ни очајне домаћице

„Мушкарцима је важно да њихова изабраница буде лепа и образована и да са њом деле исте вредности и погледе на живот и одгајање деце. Она не мора да изгледа као топ-модел и буде на прагу двадесетих, али је важно да брине о свом изгледу и изгледа репрезентативно. Није им толико важно да има милионе на свом банковном рачуну, али је важно да ради, то јест да није ни ’спонзоруша’ ни ’очајна домаћица’. Скица идеалне партнерке мења се током живота – неко ко је зашао у шесту деценију почиње да ужива у плодовима свог рада, путује по свету и жели партнерку која има флексибилан посао и може да отпутује са њим на Малдиве усред радне недеље. Млади и успешни бизнисмени траже једнако амбициозне партнерке. Женама је важно да је мушкарац буде једнако ситуиран као и оне, да није ловац на мираз и да је добар ’брачни материјал’”, прича Сузи Емброуз.

Наша саговорница додаје да њеним клијентима није толико значајан материјални статус потенцијалног партнера, али им је важно да имају иста интересовања и сличан животни стил. Примера ради, особи која прича пет језика важно је да партнер прича барем четири, како би могао да учествује у конверзацији на неком социјалном догађају. Некоме ко је пасионирани скијаш важно је да њен партнер обожава скијање, јер вероватно има викендицу на Алпима где проводи сваки слободни викенд зими. Особи која воли једрење незамисливо је да на јахту поведе особу која пати од морске болести, не воли водене спортове или има алергију на сунце.

Сузи скреће пажњу на чињеницу да већина милионера води веома стресан живот, због чега желе да нађу једноставне и нормалне партнере који немају компликоване животне ситуације.

„У 21. веку нико не очекује да ступи у брак са невином особом. Већини мојих клијената није важно да ли је неко разведен, али им је значајно да се са бившим партнером не свађа око деце и имовине; није им важно да ли особа има децу, али је услов да та деца нису проблематична... Њима партнер служи да унесе радост у живот, а не додатни стрес. Богати и успешни људи не воле тешке и компликоване особе. Они су тешко радили да би зарадили своје богатство и желе миран живот у коме ће уживати, путовати и релаксирати се”, објашњава наша саговорница.

На врата њене агенције углавном куцају особе у касним тридесетим, када су схватиле да су позавршавале све важне животне „обавезе”, али нису нашле животног сапутника, или крајем педесетих, када остану саме после брачног бродолома или смрти супружника. Занимљиво је да и жене и мушкарци углавном траже вршњаке, осим у случају када се нису остварили као родитељи, па онда закони биологије диктирају емотивне изборе. И једни и други траже помоћ психолога ове агенције тек када чврсто реше да стану на „луди камен” јер, како каже Сузи Емброуз, авантуру могу да нађу у првом бару или преко апликације на телефону.

О њиховој чврстој решености довољно говори и податак да се годишња чланарина креће од 15.000 до 65.000 евра, у зависности од тога да ли желе партнера у Великој Британији, Европи или целом свету. Искуство запослених говори да мушкарци брже налазе сродну душу – у просеку за три до шест месеци, док је женама потребно дупло више времена...

Савршени спој

„Ми профилишемо потенцијалне партнере, проверавамо да ли је особа кривично осуђивана, шта је студирала, да ли има некретнине, да ли је у браку, да ли има ’непријављену’ децу... Једино што нашим клијентима не можемо да ’обезбедимо’ јесте хемија. Дешава се да спојимо особе које нам изгледају као савршени спој на папиру, али изостану искрице када се упознају. Или мањак социјалних вештина поквари утисак о партнеру. Примера ради, са успешним мушкарцима је проблем што много воле да причају о свом послу. Они углавном говоре у првом лицу једнине и не показују интересовање за партнерку. Имали смо једног мултимилионера који је био власник једне од највећих европских камионских компанија и који је сваку жену са којом је отишао на састанак питао: ’Да ли знаш колико палета може да стане у камион?’ Када нам се трећа жена пожалила на ову конверзацију, рекли смо му да мора да прекине са својим камионским ’монолозима’. Послушао нас је и оженили смо га. Данас је пресрећни отац троје деце. Са друге стране, жене ретко причају о свом послу, али су им зато пропали бракови и мушкарци који су их издали омиљена тема за разговор на првом састанку. А мушкарци не воле да слушају љуте, горке и ојађене жене”, закључује Сузи Емброуз.


Коментари1
17f4f
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Mladen
A ko voli?

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља