петак, 18.10.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:12

На тендер за линије од јавног интереса јавила се само Ер Србија

уторак, 07.05.2019. у 16:03
Фото Д. Јевремовић

На међународни тендер Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре за избор авио-превозника за 12 линија од јавног интереса понуду је доставила само компанија „Ер Србија”, саопштило је то министарство.

Најављено је да ће потписивање уговора са представницима Ер Србија бити наредних дана.

Тендер је, како је истакнуто у саопштењу, спроведен уз поштовање свих европских прописа, интересовање је показало неколико компанија, али је до окончања поступка стигла само једна исправна понуда, „Ер Србије”.

Авио-линије од јавног интереса, које ће бити организоване са Аеродрома „Константин Велики” у Нишу, одређене су на основу анализа и интересовања које су показали окрузи јужне Србије.

Влада Србије и Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре увођењем авио-линија од јавног интереса желе да помогну развоју неразвијених подручја Србије, као и да под повољним условима грађанима омогући најефикаснији вид транспорта ка најразвијенијим подручјима ЕУ, наводи се у саопштењу

У републичком буџету је обезбеђен новац за накнаду трошкова авио-компанијама за услуге авио-превоза из Ниша ка градовима: Нирнберг, Франкфурт/Хан, Рим, Хановер, Љубљана, Салцбург, Болоња, Будимпешта, Гетеборг, Фридрисхафен, Карлсруе и Тиват, преноси Бета.

 


Коментари8
9dfd2
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Dusan
Оставићу овај коментар овде само због онога што ће се у будућности дешавати. Наиме, пуно труда је уложено да се овај аеродром одмакне од система субвенционисаних летова који нису давали никакве резултате. Без да залазим у детаље туче око аеродрома, враћамо се назад у 1981 годину и летове које субвенционише држава. Ми Нишлије ћемо имати корист од тога наредне три године највише. Након тога, low cost компаније ће се разбежати, а летови ЕрСрбије бити проглашени "нерентабилним" . Опет ћемо морати за све живо у БГ, као некада за визе па на Сурчин. Београђани ће лудети због већих гужви, а ми због 250 проклетих километара које морамо да пређемо за сваку глупост . Без обзира, бар ће нашој деци бити омогућено да јефтино запале из земље у наредне три године, а деца политичара ће имати "режи" карте до Немачке на рачун субвенција. Шта да кажем. Win Win ситуација. Ваљда ће да издрже три године. Ми плаћамо! Требало би!
Gastarbajter
Svi znamo da je tender napravljen za Er Srbiju, trebaju subvencije da pokriju gubitke.
Predrag
Ocigledno je da su se malo preracunali mislivsi da ce se za aerodrome kao sto su Hahn, Fridrihshafen, Karlsrue i Bolonja javiti niskobudzetni avio prevoznici a da ce Air Serbia dobiti linije za Ljubljanu, Tivot, Rim, Hanover, Salzburg itd.
Београђанин
Не, цео тендер је био намештен за Ер Србију и Визер јер је обавеза била да фирма која се пријављује има базу у Србији. Визер није био заинтересован јер нема довољно авионе те је на крају остала само Ер Србија. Већ када се дају народне паре онда барем нека то буде домаћа компанија.
Препоручујем 11
артиљерац
Већина ових линија је проблематична.Пишем као ваздухопловни инжењер са 33 године стажа.Али Фридрихсхафен(град мањи од 50 000 становника) ми апсолутно не иде у главу.За чије бабе здравље ће се летети у Фидрихсхафен? КО је у Влади донео ту одлуку?На основу којих критеријума?Врло велика количина некомпетнције,необразовања и бахатости.
Београђанин
Тај исти Фридрихсхафен који нападате има више путника од аеродрома у Нишу. За њега се неће летети јер тамо има наших већ зато што се налази на пола пута између Штутгарта и Цириха, то јест у зони у којој живе многи Срби. Визер успешно лети из Тузле и Скопља. Тако да можда није проблем у одабиру линија већ у вашем недостатку знања ваздухопловног бизниса?
Препоручујем 9
Gustav Floberka
Tivat ima 13000 stanovnika, da ukinemo letove?
Препоручујем 15
Прикажи још одговора

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља