Главна железничка станица у Београду отишла је у историју, јер од данас за све возове у међународном и унутрашњем путничком железничком саобраћају полазна и долазна станица Београд Центар у Прокопу.
Изузетак су само два пара међународних возова који саобраћају између Београда и Бара, који су још од 16. јуна преусмерени у Железничку станицу Топчидер.
Од данас у станици Београд Центар у Прокопу дневно ће саобраћати 195 возова, и то: 16 међународних, 56 локалних и даљинских, 90 возова на лини БГ Воза између Батајнице и Овче и 33 воза на линији БГ Воза између Београд Центра и Ресника.
По први пут возови ће саобраћати између Вршца и центра Београда, а биће по пет полазака дневно.
У саопштењу „Инфраструктура железнице Србије” наводи се да је, након реализације великог броја активности, и железничка станица „Вуков споменик” у потпуности припремљена да од данас кроз њу дневно пролази 100 возова, и то: 90 возова на линији БГ Воза Батајница - Овча и 10 возова на релацији Београд Центар - Вршац.
Воз из Београда за Будимпешту који је синоћ у 21.45 сати, испраћен уз песму „А сад адио”, био је последњи полазак са Главне железничке станице.
Железничко службено место „Београд - Главна станица” тиме је и званично затворено, а зграда из 1884. године ће, како је најављивано, бити претворена у Историјски музеј Србије.
Многи су желели да се фотографишу поред последњег воза који је кренуо са Главне железничке станице не скривајући осмехе, али и покоји носталгичан поглед, наводи „Блиц”.
Воз за Бар ће привремено ићи са станице Топчидер због укрцавања аутомобила на воз, а у плану је да полази из Земуна где треба да буде завршена станица, као трајно решење за полазак барског воза. (Танјуг)