среда, 19.12.2018. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 16:13

„Меи Та” због раста производње тражи још 650 радника

субота, 24.02.2018. у 12:11
(Фото Танјуг)

Кинеска компанија „Меи Та” у Обреновцу бележи велики раст производње и до јуна ће запослити још 650 радника, због чега је у Лазаревцу организовала Дан отворених интервјуа за запошљавање у тој компанији. Најављују да ће градити нову фабрику. "Меи Та" производи блокове и носаче мотора, турбопуњаче и друге делове за познате аутомобилске брендове.

За већ изграђену фабрику у фокусу ће бити тражење посла на територијама општина Обреновац, Лазаревац и Уб.

Дану отворених интервјуа "Меи Та" у Лазаревцу присуствовали су државни секретар у Министарству државне управе и локалне самоуправе Бојан Стевић, председник општине Лазаревац Бојан Синђелић и в. д. директора ЕПС-а Милорад Грчић.

"Ми смо у фази масовног запошљавања, зато што нам рапидно расте производња, јер се увећавају захтеви купаца пошто се повећава њихово поверење у рад наше фабрике", рекао је новинарима менаџер за људске ресурсе у "Меи Та" Андреј Ђујић и додао да је изненађен великим одзивом у Лазаревцу, где је на самом отварању интервјуа дошло 400 људи.

"Сада тражимо раднике за прву фабрику. Тренутно имамо нешто преко 1.000 запослених. Друга фабрика почиње да се гради у марту и онда ћемо запошљавати и за другу фабрику".

Ђујић каже да ће до јуна запошљавати у просеку 200 до 250 људи месечно и да би данас у Лазаревцу требало да одаберу између 100 и 200 људи.

Како је рекао, до 5. марта би "Меи Та" требало да има 1.120 запослених.

Раније је најављео да ће "Меи Та" са две фабрике укупно запошљавати 2.500 људи и да би друга фабрика у Баричу требало да буде готова до краја ове године.

Државни секретар Стевић је рекао Танјугу да му је веома драго што види међуопштинску сарадњу Обреновца и Лазаревца и по питању запошљавања грађана.

"Друге општине треба да се угледају на њих по том питању. Позивам их, такође, да учестувују на конкурсима за подршку пројектима које расписују влада и министарства", поручио је Стевић.

"Меи Та" смањила стопу незапослености у Лазаревцу

Председник општине Лазаревац Бојан Синђелић је рекао да је долазак "Меи Та" у Лазаревац како би пронашли раднике важан догађај за ту општину, јер та компанија може да смањи стопу незапослености.

Истакао је да се у претходне две године интензивно радило на смањивању броја незапослених у Лазаревцу и захвалио општини Обреновац и кинеској компанији на помоћи у циљу новог запошљавања.

Члан Већа у општини Обреновац задужен за привреду Предраг Јовановић је рекао да "Меи Та" у својој области покрива 35 одсто светске производње свих делова мотора који се лију.

"То говори колики је 'Меи Та' гигант", нагласио је Јовановић додајући да та фабрика пуно значи за општину Обреновац.

Позвао је све Лазаревчане који данас нису могли да дођу да се пријаве преко сајта општине Обреновца пошто је стално отворен конкурс.

Које су позиције потребне?

Кандидати за рад у "Меи Та" кажу да би волели да буду радници те компаније и да им данашња прилика за запослење пуно значи.

"Меи Та" тренутно тражи машинске, технолошко-металуршке и електроинжењере, оператере у Одељењу за производњу ливених производа, оператере на ЦНЦ машини у машинској обради, електричаре, механичаре и завриваче у Одељењу одржавања, као и оперетере у Алатници – металостругаре и програмере ЦНЦ машина.

"'Меи Та' данас запошљава 800 људи из Обреновца и околине, као и Београда. Наши пријатељи из Кине су презадовољни радом запослених, а сада су одлучили да граде и нову фабрику, те инвестирају не мање од 100 милиона евра. Почетак изградње заказан је за крај фебруара или почетак марта, док се завршетак очекује у септембру или октобру", изјавио је раније градоначелник Београда Синиша Мали.

Прва "Меи Та" фабрика у Баричу код Обреновца отворена је 3. априла 2017.

Смештена је у Индустријској зони на простору некадашње фабрике "Прва искра".

Компанија "Меи Та" се бави производњом аутомобилских делова, делова мотора и општих индустријских делова и тежи да буде светски лидер на тржишту турбо пуњача.

"Меи Та" производи блокове и носаче мотора, турбопуњаче и друге делове за познате аутомобилске брендове попут компанија "Рено", "Форд", БМВ и "Даимлер". (Танјуг)


Коментари7
177d4
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Ivan Ivanovic
Kolonizacija se nastavlja sa jednim ciljem-pretvoriti Srbiju u veliku "koloniju" sa najamnim radnicima koji ce raditi za hleb da prezive. Samo postoji velika razlika izmedju nekadasnjih najamnih radnika i danasnjih, koji vise podsecaju na robove. Naime nekad je najamni radnik radio kod gazde kod koga je imao smestaj i obroke dok je radio u polju, a danasnji rob od svojih 30.000 dinara treba da plati racune,poreze, skole i vrtice, a posto za hranu nece ostati nista-uzece je na recku kod komsije u prodavnici koju ce mu platiti kreditom koji ce dici u banci po lihvarskim kamatama. Beskonacni krug pakla sa namerom da slomi duh i oduzme pamet robu da ne bi mislio svojom glavom koja treba da ostane ispod vode. Napred u propast!
Sinisa
Kinezi su takodje poceli kao jeftina radna snaga i jos su delimicno to za velike zapadne kompanije,ali Kina se podigla i od zemlje gde je pre samo pola veka veliki broj stanovnika bio na ivici gladi postala svetska sila koja eto danas trazi zemlje sa jeftinijom radnom snagom nego kod kuce.
Ivan grozni
Sa tom razlikom sto su Kinezi jos pre 40 godina pored svake strane fabrike sagradili i svoju drzavnu u koju su zaposlili radnike iz te strane pa poceli da kopiraju proizvode i uce! Zato sada imaju i svoje kompanije. Mi radimo upravo suprotno. Pored nasih fabrika koje smo mukom izgradili od 30-tih godina pa do 90-tih, mi gradimo subvencionisane strane u koje cemo za minimalac zaposliti te radnike iz nasih fabrika i zatreti svu domacu pamet i nauku.
Препоручујем 20
Slavko
Unistili su Iskru i mnoge druge fabrike, radnike poslali u Slovacku da ispod svakog minimalca rade u njiovim fabrikama, a onda doveli Kineze da iskoristi preostalu mladez. Mlad bejah kad svatih da tu zivota nema, zato sam i prebegao preko, ali ne u Slovacku nego u pravu Evropu.
Петар,Загреб.
Врло занимљиво. Осим у трговину,туризам,грађевинарство и искориштавање природних богатстава у земљама тзв.регије нема улагања у производне капацитете. Сви желе брзи профит и да се могу одмах спакирати и отићи ако нема профита. Покушавам,али се не могу сијетите да је нетко у мојој Р.Хрватској страни инвеститор отворио производњу изградивши нову фабрику.Поготово након уласка у ЕУ. Таква производња одржава индустријску традицију,даје основу и смисленост за развој школства у техничким струкама,запошљава стручну радну снагу,а повећати ће и БДП. А може повући и друге инвеститоре. Можда је стратегија развоја" бити конектор измеђуЕУ,Земаља свиленог пута и трећег свијета,прави пут за развој. Поготово што је тамо гдје се улијева Сава у Дунав сијециште путева у Европи. Са поштовањем,шта мисле други читаоци.
Boba
Sve dok ljudi rade za 250-300€ bice otvaranja ovakvih fabrika. Uz to drzava daje investitoru do 10000€ po svakom zaposljenom. Pa ko voli nek izvoli. Posto se veliki broj ljudi odaziva onda znaci da je to cena nase radne snage. U Kini vise ne mozete pronaci dobre radnike za tu platu, zato investitorima odgovara da otvaraju pogone u evropi...
Препоручујем 37
Boki
Upravo tako,ne treba Srbiji clanstvo u EU.Clanstvom u veliku zajednicu mali gube kako ekonomski tako i odlivom radne snage koja odlazi u bogatije i razvijenije delove kontinenta.Biti spona izmedju Kine i EU je prava stvar.Pozdrav za susjeda.
Препоручујем 36

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Архива Импресум О нама Контакт Претплата Оглашавање Правила коришћења Бизнис Клуб Правила о приватности

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља